اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آبفای اصفهان به اظهارات نماینده فریدن پاسخ داد/ فاضلاب خام وارد زاینده‌رود نمی‌شود

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به اظهارات نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت مبنی بر ورود فاضلاب چادگان و فریدونشهر به زاینده‌رود، پاسخ داد.

آبفای اصفهان به  اظهارات نماینده فریدن پاسخ داد/ فاضلاب خام وارد زاینده‌رود نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اظهار نظر روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۹ حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت مبنی بر اینکه «فاضلاب شهرهای چادگان به دلیل مجاورت در کنار دریاچه زاینده‌رود و فریدونشهر نیز به دلیل قرار گرفتن بر روی بستر سنگ از طریق تونل چشمه‌لنگان مستقیما وارد سد زاینده‌رود شده که خطر جدی سلامت شهروندان اصفهان را در پی دارد» روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جوابیه‌ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است: «طرح فاضلاب شهر چادگان هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد درحال اجرا بوده و در سال جاری نیز مبلغ ۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی در نظر گرفته شده و پیمانکار مشغول به کار است».

در بخش دیگری از توضیحات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح شده است: «روش تصفیه منتخب برای این تصفیه خانه شامل دو مرحله لجن فعال و اولترافیلتراسیون است که از پیشرفته‌ترین روش‌های تصفیه فاضلاب است؛ از ۵۸ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب مورد نیاز این شهر تاکنون ۲۸ کیلومتر آن اجرا شده است. ذکر این نکته ضروری است که دفع فاضلاب مشترکین در چادگان سال‌هاست از طریق چاه‌های جذبی انجام می‌شود و در حال حاضر نیز هیچ‌گونه فاضلاب خامی از این محل وارد زاینده‌رود نمی‌شود».

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول