اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیپور:‌ تاکنون مذاکره ای با پیکان درباره واسعی نداشته ایم/کمیته وضعیت رایی درباره مظاهری به ما ابلاغ نکرده

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تاکنون مذاکره ای با پیکان درباره پرداخت پول به این باشگاه برای سعید واسعی نداشته ایم

علیپور:‌ تاکنون مذاکره ای با پیکان درباره واسعی نداشته ایم/کمیته وضعیت رایی درباره مظاهری به ما ابلاغ نکرده

محمد علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شنیده می شود باشگاه پیکان برای پس گرفتن شکایت خود از سعید واسعی درخواست مبلغ 2 میلیارد تومان از تراکتور داشته و این باشگاه هم به واسعی اعلام کرده در صورتی این مبلغ را به پیکان می دهد که قراردادش را از یک به سه سال تمدید کند، اظهار داشت: تاکنون باشگاه پیکان چنین درخواستی از ما نداشته است و متقابلا ما هم از واسعی چنین درخواستی نداشته ایم. در کل پیکان تاکنون با ما وارد مذاکره نشده زیرا با واسعی دعوا دارد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده رشید مظاهری گفت: روز گذشته آخرین جلسه کمیته وضعیت برای رسیدگی به این پرونده برگزار شد و قرار است به زودی رای صادر شود. ما هم منتظر صدور رای هستیم اما گفته اند احتمالا این موضوع زمان می برد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه شنیده می شود کمیته وضعیت برای صدور رای به سود مظاهری به نتیجه رسیده است، گفت: تاکنون چنین رایی به ما ابلاغ نشده و بعید می دانم به این سرعت هم کمیته وضعیت رای نهایی اش را صادر کند. اگر رای صادر شده بود با توجه به اینکه ابلاغ آن هم از طریق اتوماسیون اداری صورت می گیرد آن را می دیدیم اما تا الان خبری نبوده است.

علیپور درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور با پیمان بابایی با توجه به اولتیماتوم باشگاه ماشین سازی برای مشخص شدن تکلیف مذاکرات وی با تراکتور یا حضور در تمرینات ماشین سازی توضیح داد: با بابایی سر یک بحث کوچک تاکنون به توافق نرسیده ایم و سیاست باشگاه مسائلی را در نظر دارد که بابایی تاکنون درباره یکی از موارد جواب روشنی به ما نداده است.

وی ادامه داد: اگر به ما جواب ندهد باشگاه ماشین سازی اختیار دارد درباره بازیکن تحت قرارداد خودش تصمیم بگیرد اما از این موضوع اطلاعی ندارم زیرا این موضوع به ما ارتباطی ندارد. منتظر هستیم بابایی شرط ما را بپذیرد اما اینکه این موضوع را قبول نکند و در تمرینات ماشین سازی هم حاضر نشود به باشگاه تراکتور ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول