اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

رمان «محمد(ص)» در ۳ کشور آمریکای لاتین/ مقصد بعدی: ونزوئلا

در پاسخ به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) رمان «محمد(ص)» به زبان اسپانیایی در کشور اکوادور منتشر و رونمایی شد و این اثر در کمتر از یک سال در منطقه آمریکای لاتین به چاپ دوم رسید.

رمان «محمد(ص)» در ۳ کشور آمریکای لاتین/ مقصد بعدی: ونزوئلا

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با توهین به پیامبر اکرم (ص) در کشور فرانسه، رمان «محمد (ص)» اثر ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات بین‌المللی فانوس دریایی برای دومین بار در منطقه آمریکای لاتین منتشر شد.

 

بر اساس این گزارش، این اثر که در سال گذشته با ترجمه خانم انخلیکا ماریا روخاس در کشور کلمبیا به انتشار و رونمایی رسیده بود در کشور اکوادور نیز به چاپ رسید و روز گذشته با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کیتو و با حضور مجازی برخی میهمانان و شخصیت‌های کشور اکوادور رونمایی شد.

چاپ نخست کتاب رمان «محمد» در کشور کلمبیا در کمتر از یک سال به اتمام رسیده است و این اثر در کشور کلمبیا نیز در آستانه چاپ دوم قرار گرفته است.

مقصد سوم این اثر ونزوئلا است که طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اثر به زودی در این کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

رمان «محمد (ص)» اثر ابراهیم حسن بیگی تا کنون به زبان‌های عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ازبکی و اسپانیایی منتشر شده است و انتشار آن به زبان‌های پرتغالی و فرانسوی نیز در دستور کار انتشارات بین‌المللی فانوس دریایی قرار گرفته است. 

رمان «محمد(ص)» در ۱۵ بخش تالیف شده و داستان آن درباره شخصی یهودی است که به عنوان یک دانشمند معرفی می‌شود. او از طرف شورای عالی یهود مأمور می‌شود به سمت پیامبر اسلام(ص) رفته و با تظاهر به اسلام آوردن، یا او را کشته یا عقایدش را به چالش بکشد. وی به سوی پیامبر اکرم (ص) رفته و شرح زندگی و فعالیت‌های او را در ۱۵ گزارش مجزا برای شورای عالی یهودیان ارسال می‌کند. اما پس از ارسال گزارش پانزدهم که در ایام بیماری و رحلت پیامبر اکرم (ص) انجام می‌شود، به شهر خویش بازمی‌گردد و حس می‌کند که دچار نوعی فقدان شده و روح خود را اسیر رفتار و پیام و کردار پیامبر اکرم(ص) می‌بیند. او درمی‌یابد که اتفاقی در درونش رخ داده است. به ویژه اینکه متوجه می‌شود که در مدت ارسال این نامه‌ها رئیس وی بر اثر مطالعه این نامه‌ها و آشنایی با کردار و منش پیامبر(ص) به اسلام گرایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول