اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکمیل فاز اول مجتمع آبرسانی «حسین‌آباد شاملو» تا یک هفته آینده

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ملایر از تکمیل فاز اول مجتمع آبرسانی «حسین‌آباد شاملو» تا یک هفته آینده خبر داد.

تکمیل فاز اول مجتمع آبرسانی «حسین‌آباد شاملو» تا یک هفته آینده

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی ظهر امروز به دنبال تاخیرهای پیش آمده در روند اجرای مجتمع آبرسانی روستای علی‌آباد و چهار روستای مجاور، با حضور میدانی در محل احداث این مجتمع، بر روند اجرای آن نظارت و از تاخیرات پیش آمده در برنامه عملیاتی این طرح به شدت انتقاد کرد.

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر نیز، ضمن برشمردن موارد و اشکالات پیش آمده در روند اجرای این طرح، قول موکد داد که ظرف یک هفته آتی این طرح تکمیل شده و آب شرب سالم و بهداشتی به صورت مستمر، در اختیار ساکنان روستاهای تحت پوشش این مجتمع قرار گیرد.

سعید میرزایی سامعی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی روستایی «حسین‌آباد شاملو» یکی از چند مجتمع آبرسانی ملایر است افزود: عملیات اجرایی این مجتمع  سال ۹۵ آغاز شده و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه این مجتمع ۱۱ روستا با ۹ هزار و ۹۶۴ نفر را زیرپوشش دارد گفت: در فاز نخست بهره‌برداری از این مجتمع به روستاهای کوسج خلیل، زیرآبیه، حسین آباد شاملو، دهنو و علی‌‌آباد آبرسانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر گفت: در صورت تامین اعتبارات بیشتر فاز دوم  برای روستاهای ده شاکر، پیرمیشان، مبارک آباد و حسن‌آباد قشلاق نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی گفت: دو چاه در روستاهای کوسج خلیل و زیرآبیه حفر شده و علاوه بر حفر این دو چاه تاکنون ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری  برای روستای علی آباد دمق انجام شده است.

میرزایی سامعی افزود: با توجه به مرتفع شدن روستای علی آباد، یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب به منظور پمپاژ آب از خط انتقال چاه روستای کوسج خلیل به روستای علی آباد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان، احداث شده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول