اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اولویت مجلس معیشت و اقتصاد مردم است/ اجازه تغییر اولویت‌های مجلس را نمی‌دهیم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بطور قطع اولویت اول ما در مجلس پرداختن به مسئله معیشت و اقتصاد مردم خواهد بود و اجازه نخواهیم داد جای مسائل اصلی و فرعی در مجلس عوض شود.

اولویت مجلس معیشت و اقتصاد مردم است/ اجازه تغییر اولویت‌های مجلس را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز اسکو  و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: به طور قطع اولویت اول ما در مجلس پرداختن به مسئله معیشت و اقتصاد مردم خواهد بود و اجازه نخواهیم داد جای مسائل اصلی و فرعی در مجلس عوض شود.

وی با بیان اینکه امروز افرادی در داخل به دنبال گروگان گیری از وضعیت اقتصادی مردم بوده و در تلاشند انتخابات امریکا را به سفره مردم  مرتبط کنند افزود:همانگونه که رهبری انقلاب نیز بیان داشتند مسئله انتخابات امریکا نبایست مسئولین ما را در سیاست گذاری های اقتصادی شان دچار اما و اگر کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع شفافیت در مجلس بیان داشت:انچه که کلیت این مجلس امروز  به ان قائل می باشد موضوع شفافیت بوده و هست هرچند نظرات متفاوتی نیز در این باره وجود دارد اما بدیهی ست در شرایط فعلی انچه که برای مردم اهمیت بسیاری دارد توجه نمایندگان به موضوع گرانی ها و لزوم تصویب طرح های اقتصادی موثر می باشد.

متفکرآزاد در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن اشاره به فعالیت های خود در دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در جلسه تصریح کرد:نگاه رهبری امروز به بسیج دانشجویی و فعایت های ان نگاه ویژه ای بوده و می بایست فرصت حضور در تشکیلات را مغتنم بشمارید و نگاه تان در این تشکیلات برای حل مسائل کشور راهبردی کنید.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول