اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برترین‌های جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در همدان معرفی شدند

مدیر اجرایی جشنواره تلاوت های مجلسی استان همدان گفت: برترین‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی در همدان معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در همدان معرفی شدند

 احسان بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی  در مرحله استانی و پنجمین فجر تلاوت در همدان برگزار شد که غلامرضا  فارسی و حمید رضا شکری با رأی عموم مردم و ارزیابی فنی به عمل آمده از سوی اساتید قرآنی و هیأت نظارت انتخاب و جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آوردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در سطح کشور برگزار شده است افزود: در سطح استان همدان هم برای سومین سال پیاپی و با توجه به میزبانی شایسته شهرستان ملایر در دوره چهاردهم بصورت مجازی برگزار شد.

مدیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان با اشاره به اینکه امسال جشنواره تلاوت‌های مجلسی و پنجمین تلاوت فجر در استان همدان به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: این  جشنواره به میزبانی ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه  این دوره از مسابقات با فراخوان و ارسال تلاوت از سوم تا سیزدهم آبان ماه برگزار شد تصریح کرد: در این جشنواره قاریان شهرستان‌های همدان،ملایر، نهاوندو تویسرکان با هم رقابت کردند.

بیات با اشاره به اینکه قاریان برجسته این شهرستان‌ها تلاوت‌های کوتاه پنج دقیقه‌ای خود را از سوره مبارکه انبیاء به دبیر جشنواره ارسال کردند گفت: در جلسه‌ای با حضور هیئت داوران و ناظر مرحله استانی جشنواره در دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی ادامه داد: نفرات برتر مرحله استانی (همدان) با رأی عموم مردم و ارزیابی فنی بعمل آمده از سوی اساتید قرآنی و هیأت نظارت انتخاب شدند.

مدیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان اضافه کرد: در این جشنواره آقایان غلامرضا فارسی و حمیدرضا شکری، به عنوان برگزیدگان استان همدان جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آوردند.

وی ادامه داد: آقایان محمد داوریان، امیر فارسی، صادق سوری، پیام بحیرایی، رضا شیراوند، محمدرضا بهادری و متین بیات مقام دوم جشنواره تلاوت های مجلسی را کسب کردند.

مدیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان یادآور شد: انشاءالله با بازگشت وضعیت جامعه به شرایط عادی بعد از کرونا شاهد برگزاری با شکوه جشنواره پانزدهم در مرحله کشوری خواهیم بود.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول