اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نوع مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران باید جهادی باشد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با شهدا عهد بسته‌ایم که نوع مدیریت بنیاد شهید باید جهادی باشد و برای تحقق این امر لازم است سفرهای استانی را جدی بگیریم و مشکلات را در استانها بررسی و برطرف کنیم.

نوع مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران باید جهادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: با شهدا عهد بسته‌ایم که نوع مدیریت بنیاد شهید باید جهادی باشد و برای تحقق این امر لازم است سفرهای استانی را جدی بگیریم و مشکلات را در استانها بررسی و برطرف کنیم.

وی افزود: اشتغال و مسکنِ جامعه ایثارگری از جمله مباحثی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم با ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات این حوزه را رسیدگی و برطرف کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: زمین هایی برای احداث ۵۰ هزار واحد در ۲۰ استان طی شش ماه تعیین تکلیف شده که نسبت به ۱۷ سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم.

وی ساماندهی گلزار شهدا و حل مشکلات درمان جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید معرفی کرد که در حال پیگیری است و بخشی از آنها به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول