اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازدید «خسروی» از روستاهای سیل‌زده بیرجند/ لزوم پاکسازی فوری مسیل‌ها

مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در بازدید نماینده مردم بیرجند در مجلس از روستاهای سیل‌زده بیرجند مشکلاتی در حوزه اراضی کشاورزی، قنوات، سیل‌بندها و حریم رودخانه بود.

بازدید «خسروی» از روستاهای سیل‌زده بیرجند/ لزوم پاکسازی فوری مسیل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همراه با فرماندار شهرستان بیرجند و جمعی از مدیران از روستاهای سیل‌زده نوفرست، کوچ، بهدان، اکبرآباد بازدید و در جریان روند رسیدگی اقدامات انجام شده و پیگیر مشکلات مردم شد.

مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، مشکلاتی در حوزه اراضی کشاورزی، قنوات، سیل‌بندها و حریم رودخانه بود که در جلسه جمع‌بندی مدنظر قرار گرفت.

وظیفه اعتقادی مسؤولین خدمت‌رسانی به مردم است

حسین خسروی‌اسفزار در جلسه جمع‌بندی از روستاهای سیل‌زده بخش مرکزی بیرجند، گفت: مسئولان قبل از اینکه وظیفه اداری دارند یک وظیفه اعتقادی نیز دارند که آن خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده و راه‌حل‌های موجود، بیان داشت: یک سری کارهایی را باید در کوتاه‌مدت انجام دهیم، مثلا در خصوص مقنی‌ها باید تصمیماتی گرفته و محوزها اخذ شود تا کار تسهیل شود.

لزوم پاکسازی فوری مسیل‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به وجود زباله‌ها و نخاله‌ها در بستر رودخانه‌ها اشاره و مطرح کرد: اگر ظرف این چند روز این مسیل‌ها تخلیه و پاکسازی نشود مشکلات بیشتر خواهد شد.

خسروی بر لزوم جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز تأکید کرد و افزود: اگر این موضوع مدنظر قرار گیرد و نظارت‌ها بیشتر شود، مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به نیازمندی‌های متعدد از جمله ماشین‌آلات سبک و سنگین، تبیین کرد: پیگیری‌ها از راه‌های مختلف باید انجام شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در این امر مؤثر هستند و می‌توان از تجهیزات آن‌ها استفاده کنید.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بر ضرورت توجه به تسریع در امور تأکید و عنوان کرد: آنچه که از دست ما برمی‌آید به عنوان یک حلقه رابط و واسط در مرکز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول