اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

بهره‌برداری از خط تولید گیربکس شش‌سرعته؛ به‌زودی

در دیدار مدیران عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و بانک آینده، زمینه‌های همکاری مشترک و دو جانبه مورد بررسی قرار گرفت.

بهره‌برداری از خط تولید گیربکس شش‌سرعته؛ به‌زودی

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- فرشاد مقیمی در این دیدار، با اشاره به فعالیت‌های مختلف تحقیق، توسعه و نوآوری در محصولات ایران‌خودرو گفت: دستاوردهای ارزشمندی در حوزه ساخت داخل کسب کرده‌ و موفق شده‌ایم، تهدیدات ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرده و با تکیه بر توان متخصصان کشور، شرایط ایجادشده را به نفع صنعت کشور هدایت کنیم.

وی با بیان این‌که به‌زودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی خواهد داد که ذی‌نفعان مجموعه از آن بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: برای بهبود عملکرد قوای محرکه و کاهش مصرف سوخت خودروها مطابق با منویات مقام معظم رهبری، اقدامات موثری انجام داده‌ایم.

مقیمی از بهره‌برداری از خط تولید گیربکس شش‌سرعته در آینده نزدیک خبر داد و‌ گفت: رانا پلاس نخستین محصولی خواهد بود که به این گیربکس مجهز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طراحی موتور سه‌سیلندر و ارتقای موتور تی.‌یو.5 نیز در راستای کاهش مصرف سوخت در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به این‌که در برنامه‌های توسعه‌ای، هیچ مشاوره‌ای از کشورهای خارجی نگرفته‌ایم، گفت: هر چند موضوع تحریم و فشارهای حاصل از آن اتفاق خوشایندی نیست، اما دستاوردهایی که در این دوران کسب کرده‌ایم، قابل توجه است.

وی اظهار امیدواری کرد: در مذاکرات با بانک آینده، زمینه امضای تفاهم‌نامه همکاری در آینده نزدیک فراهم شود.

مدیر عامل بانک آینده نیز در این دیدار گفت: خودروسازی صنعت پیشرو و پیشران در عرصه اقتصاد کشور است. تحولات بسیار مهم و ارزشمندی در حوزه محصول، متنوع‌سازی آن و افزایش تولید در ایران‌خودرو اتفاق افتاده که جای تقدیر دارد.

محمد فطانت‌فرد افزود: در سال جهش تولید رکوردهای متعددی در تولید ایران‌خودرو به ثبت رسیده و زمینه‌های بسیار خوب و مناسبی فراهم شده تا صنعت مالی و بانکی نیز خلاقیت ایجاد کند و محصولات مالی بدیع و نوینی متناسب با این حرکت و اقدامات عرضه کند.

وی اظهار کرد: پیشنهاداتی برای همکاری مطرح و مقرر شده است، تا در کارگروه مشترک میان ایران‌خودرو و بانک آینده، زمینه‌های اجرایی و عملیاتی برای تسهیل افزایش تولید و عرضه محصولات جدید ایران‌خودرو فراهم شود.

پس از این دیدار، شعبه جدید بانک آینده تحت عنوان «قطعه‌سازان» به دست مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو افتتاح شد. همچنین مدیر عامل بانک آینده و همراهان، از خطوط تولید و نیز معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو بازدید کردند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول