اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزئیات آتش گرفتن بنزین در موتور هواپیمای دزفول/ استارت مجدد موجب احتراق‌ شد

مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر ضمن تشریح دلایل بروز نقص فنی در موتور هواپیمای ATR این شرکت هواپیمایی گفت: مسافران با پرواز جایگزین به مقصد منتقل شدند.

جزئیات آتش گرفتن بنزین در موتور هواپیمای دزفول/ استارت مجدد موجب احتراق‌ شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پرواز تهران-دزفول صبح امروز هما، یکی از موتورهای هواپیمای ATR این شرکت هواپیمایی‌دچار نقص فنی شد‌ که خلبان تصمیم گرفت به فرودگاه مهرآباد برگردد. 

موضوع را از مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر پیگیری کردیم؛ حسین جهانی در این باره به خبرنگار فارس گفت:‌ هواپیمای تهران - دزفول شرکت ایران‌ایر به شماره 3415 ساعت 6:15 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد دزفول پرواز می‌کند اما در طول مسیر به دلیل بروز نقص فنی در موتور سمت راست هواپیمای ATR خلبان تصمیم می‌گیرد به فرودگاه مهرآباد برگردد، این هواپیما ساعت 7:05 در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند. 

وی افزود: پس از دریافت مجوزهای لازم، پرواز جایگزین ساعت 10:12 مسافران پرواز شماره 3415 را به دزفول منتقل می‌کند و مسافران ساعت 11:25 وارد دزفول می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره این اتفاق، توضیح داد: دلیل احتراق در موتور هواپیمای ATR، جمع شدن بنزین در محفظه احتراق موتور بوده است که به دلیل استارت مجدد، بنزین آتش می‌گیرد بنابراین تأکید می‌شود که موتور این هواپیما آتش نگرفته است. 

جهانی با اشاره به اینکه نقص فنی از موارد غیرقابل پیش‌بینی در پروازها است، گفت: گروه پروازی در راستای رعایت ایمنی پرواز تلاش می‌کنند طبق قوانین و کتاب هواپیما عمل کرده تا هیچ آسیبی به مسافران وارد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول