اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده شرق هرمزگان در مجلس: وضعیت اماکن ورزشی «رودان» اسفناک است/ از طریق وزارتخانه پیگیرم

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه وضعیت اماکن ورزشی رودان اسنفاک است از پیگیری مشکلات حوزه ورزش این شهرستان در وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس: وضعیت اماکن ورزشی «رودان» اسفناک است/ از طریق وزارتخانه پیگیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حسین رئیسی عصر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان رودان اظهار داشت: در بازدیدهایی که اخیرا از اماکن ورزشی شهرستان انجام داده‌ایم آنچه بیش از هر چیز مایه نگرانی و ناراحتی می‌شود، وضعیت تاسف‌بار این اماکن است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز شهرستان نخبه‌پرور ورزش هرمزگان در فقر مطلق زیرساخت‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: با این اوصاف متاسفانه روز به روز شاهد سوختن و تلف شدن استعدادهای ناب ورزشی در این منطقه به‌دلیل نبود اماکن مناسب ورزشی در رودان هستیم.

رئیسی خاطرنشان ساخت: به‌دنبال تغییر در ورزش رودان با توسعه فضاها و اماکن ورزشی هستیم، در همین راستا با پیگیری و هماهنگی انجام شده طی روزهای آتی، مشکلات ورزش رودان در  نشستی ویژه با معاون وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن و فضاهای ورزشی وزارتخانه ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس در پایان عنوان داشت: تلاش برای تغییر وضع موجود به نفع مردم را به‌عنوان مهمترین اصل در پیگیری مشکلات قرار داده‌ایم و ان‌شاءالله به‌زودی در جلسه بعدی شورای ورزش شهرستان رودان، نتایج پیگیری‌ها برای ورزشکاران تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول