اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صدور22 مجوز سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های‌ آب بسته‌بندی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته 22 مجوز سرمایه‌گذاری برای احداث و توسعه طرح‌های آب بسته‌بندی و آشامیدنی صادر شده است.

صدور22 مجوز سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های‌ آب بسته‌بندی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، هوشنگ ملایی اظهار کرد: ایجاد اشتغال به خصوص با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای، ضامن کشور، از آسیب‌های اقتصادی خواهد بود.

وی با ذکر این نکته که مجموعه آب منطقه‌ای هرمزگان در شرایط جنگ اقتصادی تمام توان خود را برای تحقق جهش تولید به کار خواهد گرفت، تشریح کرد: در دو سال گذشته 22 مجوز سرمایه‌گذاری برای احداث و توسعه طرح‌های آب بسته‌بندی و آشامیدنی صادر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان عنوان کرد: مجموع ظرفیت این طرح‌ها بیش از سه میلیون متر مکعب است که در مناطق رودان، سیریک، جگین، شمیل و سرخون انجام می‌شوند.

ملایی در پایان ابراز داشت: در حال حاظر نیز بیش از چهار میلیون متر مکعب ظرفیت برای صدور مجوز اجرای طرح‌های آب بسته‌بندی و آب آشامیدنی از طریق سدهای شمیل و نیان، استقلال میناب، جگین و دشت رودان در استان هرمزگان وجود دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول