اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امسال بیش از 4 میلیون متر مربع از معابر سطح شهر زاهدان آسفالت می‎شود

معاون امور زیربنایی شهردار زاهدان گفت: تا پایان سال بیش از 4 میلیون متر مربع از معابر سطح شهر زاهدان آسفالت خواهد شد.

امسال بیش از 4 میلیون متر مربع از معابر سطح شهر زاهدان آسفالت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات محلی و کشوری امروز از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری زاهدان بازدید کردند.

معاون امور زیربنایی شهردار زاهدان در این بازدید اظهار کرد: جدول‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی بسیاری از خیابان های زاهدان از جمله آزادی، سعدی، خیام، بزرگمهر، جانبازان و بلوار بلوچستان انجام شده است.

جمشید میر افزود: روکش آسفالت خیابان‌های مختلف از جمله خرمشهر، آزادگان، امیرکبیر و مدائن نیز انجام و تا پایان سال بیش از 4 میلیون متر مربع از معابر سظح شهر زاهدان آسفالت خواهد شد.

وی بهسازی و احداث پارک و میادین را از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری عنوان کرد و گفت: پارک بانوان، پارک بعثت، پارک کودک، پارک کوثر  و پارک شورا در نقاط مختلف زاهدان احداث شده است.

این مسؤول اضافه کرد: تا پایان سال جاری هیچ معبر خاکی در پهنه شمالی شهر وجود نخواهد داشت.

 

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان نیز در این بازدید به تشریح اقدامات انجام شده در سطح شهر پرداخت و گفت: بهسازی معابر، اصلاح شبکه روشنایی معابر و پارک‌‌ها، تجهیز زمین بازی کودکان، ایجاد ایستگاه سنجش سلامت، ضدعفونی بیش از 74 معابر عمومی به طول 125 کیلومتر، راه اندازی قطعه ویژه افراد کرونایی در آرامستان‌ها، افزایش تعداد خودروهای آتش نشانی به 29 دستگاه، احداث سالن ورزشی و تجهیز آن در میدان شهید فهمیده با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان، از جمله اقدامات انجام شده است.

آسا ریگی افزود: خرید 130 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان، راه اندازی فاز نخست کارخانه کمپوست با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان، از جمله مهمترین اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان است.

وی ادامه داد: احداث بازارچه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در شهرک جهاد، احداث بازارچه ارزاق عمومی در مهرشهر،  نیز زیرنظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی انجام شده است.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول