اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل قرارگاه «حافظان سلامت محله» برای کنترل شیوع کرونا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: قرارگاه «حافظان سلامت محله» در استان با محوریت ائمه جمعه و جماعات در پایگاه‌های بسیج فعال شده است تا مردم در پیشگیری از ویروس کرونا همانند کمک به دوران دفاع مقدس، برگزاری ایام ماه محرم و صفر و مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت کنند.

تشکیل قرارگاه «حافظان سلامت محله» برای کنترل شیوع کرونا

به  گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت حاد بیماری کرونا و تعطیلی بازار قرار دارد، اظهار کرد: راه مقابله با بیماری کرونا با تعطیلی‌ بازار قابل‌حل نیست باید با استفاده از تجربه کشورهای پیشرفته دنیا مردم را آموزش دهیم تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شیوع ویروس کرونا جان تک تک انسان را با خطر مواجه می‌سازد بنابراین رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی به ضوابط و مقررات حق‌الناس است و این افراد در فوت دیگران شریک هستند.

وی گفت: قرارگاه «حافظان سلامت محله» در استان با محوریت ائمه جمعه و جماعات در پایگاه‌های بسیج فعال شده است تا مردم در پیشگیری از ویروس کرونا همانند کمک به دوران دفاع مقدس، برگزاری ایام ماه محرم و صفر و مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت کنند.

سردار فدا با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مشارکت دادن مردم در مسؤولیت‌های مختلف کشور است، بیان داشت: فلسفه تشکیل حکومت اسلامی استفاده از ظرفیت مردم در انجام کارها است و با تشکیل قرارگاه «حافظان سلامت محله» همت بیشتری باید خرج داد تا زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع و آمار فوتی‌ها که نگران کننده است، کاهش یابد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: در شرایط سختی از نظر بیماری کرونا و فشار  اقتصادی قرار داریم اما نباید دست روی دست قرار دهیم و باید به ظرفیت‌های درونی نگاه کنیم.

سردار فدا با بیان اینکه حرکت و مسیر کشور روبه  پیشرفت است و در چهل سال انقلاب با وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها به شکوفایی رسیدیم، گفت: فلسفه وجودی حکومت و سرمایه‌های اجتماعی و پشتیبان عظیم کشور مردم هستند و امروز مهم‌ترین مقوله سلامتی مردم و برقراری امنیت پایدار برای آن‌ها است.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات ۲۷ ماهه حمیدرضا مجیری قدردانی و محمد رحمانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول