اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بی‌مهری میراث فرهنگی به مدرک هتلداری و فنی‌حرفه‌ای در مازندران

مربی برتر کشوری فنی‌وحرفه‌ای در رشته هتلداری عدم پذیرش مدرک این مرکز توسط میراث فرهنگی را یکی از چالش‌های این دوره‌های آموزشی اعلام کرده است.

بی‌مهری میراث فرهنگی به مدرک هتلداری  و فنی‌حرفه‌ای  در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قابلیت‌های متعدد گردشگری در استان مازندران متولیان امر در اداره کل فنی‌وحرفه‌ای مازندران را مجاب به ایجاد مرکز آموزش هتلداری در شهرستان ساری کرده است.

تعدادی از مربیان در رشته گردشگری باید‌ها و حساسیت‌های این حوزه را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

ثمره محمودجانلو مربی مرکز آموزش گردشگری بر اساس ارزیابی عملکرد مربیان مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی که سابقه فعالیت ۱۶ ساله در این رشته را دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اعلام اینکه در این بخش اساتید ۳۲ استان در رشته فنی‌وحرفه‌ای حضور داشتند، گفت: در نهایت موفق شدم در رشته هلتداری رتبه نخست کشور را کسب کنم.

محمود جانلو خاطر نشان کرد: تدوین کتاب استاندار آموزش گردشگری و هتلداری و تالیف کتاب تاثیر گردشگری ورزشی بر توسعه توریسم و تهیه مقالات متعدد در حوزه گردشگری برای کسب این موفقیت‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای شروع به کارم تاکنون ۱۵۵ دوره آموزشی برگزار کردم، افزود: فعالیت مرکز هتلداری فنی‌وحرفه‌ای در ساری از سال ۸۲ آغاز شده است.

این مربی برتر کشوری فنی‌وحرفه‌ای در رشته هتلداری عدم پذیرش مدرک این مرکز توسط میراث فرهنگی را یکی از چالش‌های این دوره‌های آموزشی اعلام کرده است.

محمودجانلو در ارتباط با کیفت برگزاری کلاس‌های مرکز هتل‌داری فنی‌وحرفه‌ای،گفت: در دوره‌ ۱۰۰ ساعته ۷۰ ساعت به صورت عملی در هتل‌های وابسته به این مرکز هنر آموزان آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول