اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت احیای واحدهای تولیدی با حمایت‌های اقتصادی همه‌جانبه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همانطور که به یک بیمار باید خدمات پزشکی ارائه داد تا از مرگ نجات پیدا کند، از واحدهای تولیدی نیز باید حمایت‌های اقتصادی کرد.

ضرورت احیای واحدهای تولیدی با حمایت‌های اقتصادی همه‌جانبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه سه‌شنبه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه پرداخت ۴۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای ۲۲ طرح تولیدی که موجب ایجاد و تثبیت اشتغال برای ۲۲۰ نفر در چهارمحال و بختیاری می‌شود تصویب شد.

اقبال عباسی در این جلسه گفت: در صورتی که مصوبه‌ای در راستای کاهش سود تسهیلات ارزی از 15 درصد به 12 درصد برای واحدهای تولیدی در دوران شیوع ویروس کرونا وجود دارد، بانک‌ها آن را برای واحدهای تولیدی استان اجرایی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر مصوبه‌ای وجود دارد در خصوص کاهش سود تسهیلات ارزی و بانک عمل نکرد باید با بانک‌های مرکز نامه‌نگاری و درصورت عدم توجه مجدد به دفتر معاون رئیس جمهور و کمیته حمایت قضائی نامه‌نگاری شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه به تمامی دادستان‌های شهرستان‌ها دستور حمایت قضائی از واحدهای تولیدی را صادر کرد که لازم است در صورت بروز مشکل برای واحدهای تولیدی هر شهرستان به دادستان مربوط به همان شهرستان مراجعه شود.

عباسی خاطرنشان کرد: همانطور که به یک بیمار باید خدمات پزشکی ارائه داد تا از مرگ نجات پیدا کند، از واحدهای تولیدی نیز باید حمایت‌های اقتصادی کرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول