اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

30 هزار دانش‌آموز لرستانی سامانه شاد ندارند

معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: حدود 30 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه متوسطه لرستان به سامانه شاد دسترسی ندارند که برای جبران این ضعف علاوه بر برنامه‌های روتین صداو سیما اقداماتی مانند توزیع درسنامه را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

30 هزار دانش‌آموز لرستانی سامانه شاد ندارند

نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: حدود ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه متوسطه لرستان به سامانه شاد دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه این آمار ۲۴.۵ درصد از دانش‌آموزان این پایه را تشکیل می‌دهند، افزود: برای جبران این ضعف علاوه بر برنامه‌های روتین صداو سیما اقداماتی مانند توزیع درسنامه را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین در مناطق روستایی کم جمعیت و عشایری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌های درس برگزار می‌شوند.

بازگیریان با اشاره به اینکه شاهد پدیده ترک تحصیل در لرستان نیستیم، تصریح کرد: مدیران مدارس موظف هستند دانش‌آموزانی که ثبت و نام نکرده‌اند را شناسایی کنندو با حل مشکلات آنان را به تحصیل بازگردانند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول