اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۰ خدمت توزیع برق سمنان غیرحضوری می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۴۰ خدمت در دست ارائه در شرکت توزیع برق استان به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

۴۰ خدمت توزیع برق سمنان غیرحضوری می‌شود

سیدمحمد موسوی‌زاده امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: از ابتدای آذرماه خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقویت می‌شود.

او گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم تحقق دولت الکترونیک، باید بستری آماده شود تا نیازی نباشد مردم برای دریافت خدمات، سفر شهری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: همه خدمات فروش و پس از فروش مشترکان و امروز بهره‌برداری از این پس به مراجعه حضوری برای دریافت خدمت در شرکت توزیع برق استان سمنان نیازی ندارد.

موسوی‌زاده بیان کرد: مردم می‌توانند بدون مراجعه غیرحضوری، درخواست‌های خود را ارائه و ۴۰ خدمت در دست ارائه در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان را دریافت کنند و تمام این خدمات به‌صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری، ۲۸ خدمت در حوزه مشترکان و ۱۲ خدمت در بخش بهره‌برداری، صرفاً از طریق غیرحضوری انجام می‌شود و هر متقاضی و مشترک برق می‌تواند از خدمات موردنظر استفاده کند.

او افزود: این خدمات در قالب سامانه برق ایران تحت عنوان «برق من» ارائه خواهد شد؛ این سامانه روی گوشی‌های تلفن همراه هم قابل نصب خواهد بود و از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم می‌توان نسخه اپلیکیشن آن را دریافت و نصب و خدمات غیرحضوری را دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: قبض‌های برق که در گذشته به‌صورت کاغذی منتشر و توزیع می‌شد، نیز در این سامانه قابل دسترسی بوده؛ ضمن اینکه سابقه این قبض‌ها هم قابل دریافت است.

موسوی‌زاده گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکان برق با نصب اپلیکیشن «برق من» از طریق دریافت از کافه بازار یا وب‌سایت این شرکت روی گوشی تلفن همراه صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند خدمات برق را بدون مراجعه حضوری اخذ کنند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول