اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

خدادی خبر داد: واریز ۱۹ میلیارد یارانه مطبوعات و رسانه‌ها

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: در روزهای کرونا کمک های مستقیم و غیرمستقیمی به رسانه ها داشتیم و چندی پیش ۱۹ میلیارد به عنوان یارانه به حساب رسانه ها واریز کردیم.

خدادی خبر داد: واریز ۱۹ میلیارد یارانه مطبوعات و رسانه‌ها

«محمد خدادی» معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، درباره بسته حمایتی  معاونت مطبوعاتی در ایام کرونا به رسانه ها گفت: ما استمهال بانک، بیمه، مالیات را داشتیم که خوشبختانه به آن عمل شده است.

وی ادامه داد: دو وام تحت عنوان کارآفرینی و وام ۱۲ درصد بود که دوستان در سامانه ثبت نام کردند و به آنها تعلق گرفت.

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز افزود: ما هر ماه یارانه مطبوعات را واریز کردیم و از بهمن تا الان هر ماه این یارانه واریز شده است.

وی در ادامه بیان داشت: همین الان هم ۱۹ میلیارد یارانه به حساب رسانه ها ریختیم. یعنی ما یکسری کمک مستقیم کردیم که شامل کاغذ و یارانه است و یکسری کمک های غیر مستقیم کردیم که شامل وام می شود و کمک های حمایتی مان نیز استمهال های بیمه و مالیات است.

خدادی با اشاره به تسهیلات جدید معاونت مطبوعاتی نیز گفت: بهتر است همین تسهیلاتی که نام بردم تقویت شود و بعد به سراغ سایر برنامه ها برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول