اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نام‌نویسی طرح ملی تلاوت تمدید شد/ آغازطرح از آذر‌ماه

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به تمدید زمان نام‌نویسی تا پایان آبان‌ماه گفت: دوره‌های امسال از آذر‌ماه به صورت مجازی آغاز می‌شود.

نام‌نویسی طرح ملی تلاوت تمدید شد/ آغازطرح از آذر‌ماه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مهلت نام نویسی در دور جدید طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع) تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

اجرای همه دوره‌ها به صورت مجازی

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس درخصوص برگزاری دور جدید طرح گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا همه دوره‌های طرح به صورت مجازی و با حمایت و مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، البته پیش از شیوع کرونا هم در حال راه‌اندازی ساختار آموزش مجازی بودیم زیرا امکان برگزاری دوره در بسیاری از شهرستان‌ها و روستاها وجود نداشت و با توجه به درخواست‌های فراوان مردم از بیش از یک سال قبل در حال طراحی سامانه‌های برای برگزاری مجازی دوره‌ها بودیم.

محدودیتی برای دوره‌ها نداریم

وی با بیان اینکه امسال محدودیتی برای پذیرش در دوره‌ها نداریم گفت: با توجه به اینکه دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود هیچ محدودیت مکانی و همچنین به لحاظ تعداد نفرات در برگزاری دوره‌ها نداریم از این رو با توجه به استقبال از طرح نام‌نویسی را تا پایان آبان‌ماه تمدید کردیم.

وی درخصوص رده سنی دوره‌های طرح ملی تلاوت گفت: این طرح تا سال گذشته ویژه پسران بود اما امسال این دوره‌ها برای دختران هم برگزار می‌شود، همچنین رده سنی پسران ۸ تا ۱۴ سال و رده سنی دختران ۱۰ تا ۱۵ سال است.

برگزاری دوره مقدماتی ۴۵ روزه و آغاز دوره اصلی از بهمن‌ماه

مقدم‌کیا از برگزاری دوره ۴۵ روزه مقدماتی خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در طرح ملی تلاوت ابتدا در یک دوره مقدماتی و پیش‌نیاز به مدت ۴۵ روز شرکت می‌کنند و در صورت کسب نصاب‌های لازم به دوره اصلی راه پیدا می‌کنند که در آن دوره، طی برنامه‌ریزی بلند مدت دوساله تحت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

دوره‌های بلند مدت ۲ و ۶ ساله برای آموزش و تربیت نوجوانان مستعد در تلاوت

مقدم‌کیا از آغاز دوره مقدماتی در آذرماه خبر داد و گفت: پس از برگزاری دوره مقدماتی و ارزیابی شرکت‌کنندگان مرحله اصلی دوره‌ها بهمن‌ماه آغاز می‌شود که برگزیدگان در دوره ۲ ساله شرکت می‌کنند، البته برنامه‌ریزی بلند مدت طرح طی ۶ سال است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره دو ساله وارد دوره‌های بعدی می‌شوند.

به گزارش فارس علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی استعدادهای تلاوت قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی طرح ملی تلاوت به نشانی ثبت‌نام و یا اطلاعات بیشتر دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول