اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمک ۱۷ میلیارد تومانی خراسان شمالی به «ایران همدل»

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک حدود ۱۷ میلیارد تومانی مردم و خیران این استان به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد.

کمک ۱۷ میلیارد تومانی خراسان شمالی به «ایران همدل»

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی‌سابقه بود.

وی افزود: امسال به دلیل محدودیت‌های اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، طرح اطعام مهدوی باهدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان اجرا شد و طی این طرح ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۷۶ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: علاوه بر این ۳۲ هزار بسته غذایی به ارزش شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات نیز حدود ۸ میلیارد تومان در قالب بسته‌های حمایتی و اطعام حسینی کمک کردند، به‌طوری‌که با این رقم ۲۶ هزار بسته غذایی و ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد همچنین تصریح کرد: درمجموع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای توزیع میان دانش آموزان نیازمند تهیه شد.

وی در پایان از مشارکت خوب خیران، نیروهای بسیج، گروه‌های جهادی، سازمان‌ها، ادارات در رزمایش ایران همدل تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول