اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برخورد قاطع با تخلفات بهداشتی در میدان تره‌بار شیراز

معاون فرماندار گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت ساعات خدمات‌دهی در میدان میوه و تره‌بار، واحدهای متخلف پلمپ می‌شوند و با دستگاه‌های اجرایی ناظر بر عملکرد میدان نیز برخورد قاطع انجام می‌شود.

برخورد قاطع با  تخلفات بهداشتی در میدان تره‌بار شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، عبدالرسول حقیقی در نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز، از تشدید محدودیت‌ها و لزوم رعایت بی قید و شرط مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا خبر داد و بیان کرد: با توجه به شیوع بیش از پیش بیماری کرونا در سطح شهرستان و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا همچنین تاکید فرماندار شیراز، از هیچ گونه تخلفی در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهدید جان مردم عزیز شهرستان، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

وی ضمن تاکید بر عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک در سراسر شهرستان شیراز، افزود: از امروز تا اطلاع بعدی، ساعات کار میدان میوه و تره بار مرکزی شیراز از ۲ بامداد تا ۱۸ بوده و هرگونه فعالیت از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۲ بامداد در میدان، تخلف محسوب شده و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

 جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز اظهار داشت: در صورت مشاهده و گزارش هر گونه تخلف در رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت ساعات خدمات‌دهی در میدان میوه و تره‌بار، واحدهای متخلف در مرحله اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد و با دستگاه‌های اجرایی ناظر بر عملکرد میدان نیز به شدت برخورد خواهد شد.

وی از تشکیل گشت‌های مشترک نظارت و بازدید سرزده آنها از میدان و بازارچه‌های میوه و تره‌بار سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مسئولیت مستقیم اطلاع‌رسانی مصوبات و نظارت بر حسن انجام آنها، بر عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و اتحادیه صنف میوه فروشان خواهد بود.

حقیقی از مردم شریف شیراز خواست موضوع پاندمی کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند تا علاوه بر احترام به کادر زحمتکش اما خسته بهداشت و درمان، از سلامت خود، خانواده و همشهریان خود نیز مراقبت کرده و بار دیگر الگویی برای سایر شهرهای کشور باشند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول