اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز فعالیت راهدارخانه‌های زنجان از اول آذر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت طرح زمستانی راهدارخانه‌ها از اول آذرماه خبر داد و گفت: 500 نیروی راهداری در 32 راهدارخانه مستقر در محورهای استان فعالیت خواهند کرد.

آغاز فعالیت راهدارخانه‌های زنجان از اول آذر

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت تردد در محورهای استان را عادی و روان اعلام و اظهار کرد: بارش باران در اغلب محورهای استان به صورت پراکنده ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به آماده باش راهداران در برخی محورهای برف گیر استان اشاره و تصریح کرد: روز گذشته شاهد بارش پراکنده برف در برخی گردنه‌ها بودیم که با بالا آمدن خورشید آب شد.

وی به آغاز اجرای طرح زمستانی نیروهای راهداری از اول آذر اشاره کرد و افزود: با آغاز اجرای این طرح، فعالیت نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی در راهداری‌های مستقر در محورهای استان آغاز خواهد شد.

یوسفی تعداد نیروهای پیش‌بینی شده برای فعالیت در راهداری‌های استان زنجان را 500 نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این نیروها با استفاده از 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین فعالیت خواهند کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت دو راهدارخانه جدید در دو محور پری و لولک آباد گفت: با آغاز فعالیت این دو راهدارخانه، تعداد راهدارخانه‌های فعال در سطح استان به 32 راهدارخانه افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول