اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

130 رشته در دانشگاه‌های آزاد استان فعال است/ جزییات برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه آزاد شهرکرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از ثبت‌نام حدود دو هزار نفر در دانشگاه‌های آزاد استان خبر داد و گفت: از ۱۵۰ رشته موجود در دانشگاه‌های آزاد استان ۱۳۰ رشته‌ فعال است.

130 رشته در دانشگاه‌های آزاد استان فعال است/ جزییات برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه آزاد شهرکرد

ابراهیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ثبت‌نام حدود دو هزار نفر در دانشگاه‌های آزاد استان خبر داد و گفت: ۹۰ درصد از این افراد دانشجوهای جدیدالورودی هستند که بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰ درصد نیز با آزمون که این تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده رو به افزایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه از ۱۵۰ رشته در دانشگاه‌های آزاد استان ۱۳۰ رشته‌ فعال است، افزود: دانشجویان در مقاطع کاردانی ناپیوسته و پیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی دامپزشکی و دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

رحیمی ادامه داد: رشته کارشناسی ارشد عمران گرایش آبخیزداری، کارشناسی حقوق ثبتی، کارشناسی ارشد حسابداری در واحد بروجن و کارشناسی پیوسته کامپیوتر در واحد فارسان رشته‌هایی هستند که امسال به دانشگاه‌ها اضافه شده است.

وی در ارتباط با برگزاری کلاس‌ها خاطرنشان کرد: کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند به طوری که اساتید ملزم به تولید محتوا برای سایت و تدریس آنلاین و برنامه‌ریزی شده است و تا سقف سه بار دانشجویان برای رفع اشکال در دسته‌جات کوچک در کلاس حضور پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود:کلاس‌های عملی به صورت زمان‌بندی شده در گروه‌های چند نفره در دو روز برگزار می‌شود و کل مطالب آموزش داده می‌شود و آزمایشگاه ضدعفونی و برای گروه بعدی آماده می‌شود و مشکلی از لحاظ ارائه مطلب وجود ندارد.

وی در خصوص کلاس‌های عملی دانشجویانی که از راه دور به استان می‌آیند، گفت: خوابگاه‌ها با رعایت تمام پروتکل‌هایی که ستاد کرونا ارائه داده و نظارت‌های بهداشتی در دسترس دانشجویان است و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

رحیمی در پایان اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی، راهروها و اتاق‌ها به صورت مرتب ضد عفونی می‌شود و هر فرد در یک اتاق اسکان پیدا می‌کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول