اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رفع تصرف ۶ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ۲۵ مورد بنا، ساختمان، کانکس، فنس کشی دیوار کشی در محدوده فرودگاهی شهرستان ایلام به مساحت 6 هکتار از زمین‌های کشاورزی چشم بید و چشمه کبود رفع تصرف شد.

رفع تصرف ۶ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: لحظاتی پیش ۲۵ مورد بنا، ساختمان، کانکس، فنس کشی دیوار کشی به مساحت 6 هکتار از زمین‌های کشاورزی چشم بید و چشمه کبود رفع تصرف شد.

وی افزود: این بناها در محدوده فرودگاهی شهرستان ایلام واقع شده بود که زمین خواران به صورت غیرمجاز، مزارع کشاورزی و باغات را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری، با هماهنگی مرجع قضایی و حضور عوامل انتظامی شهرستان ایلام، جهاد کشاورزی و رئیس حفاظت امور اراضی استان، این بناها تخریب و به حالت اولیه بازگشت.

سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با حفاظت امور اراضی

 سرهنگ مجتبی همتی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان ایلام نیز به خبرنگار ما گفت: سامانه ۱۳۷، پل ارتباطی مردم با حفاظت امور اراضی است از گزارشات مردم برای مبارزه قاطع با زمین‌خواران استقبال خواهیم کرد.

وی با هشدار به زمین خواران و کسانی که می‌خواهند زمین‌های کشاورزی و باغات استان را برای مطامع شخصی خود تخریب کنند هشدار داد و افزود: با حمایت دستگاه قضایی، بناهای غیرمجاز را در هرجای استان که باشند تخریب و به حالت اولیه باز می‌گردانیم.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول