اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری جشنواره استانی «راز نیاز» به میزبانی گرمسار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری جشنواره استانی پوستر نماز با عنوان «راز نیاز» به میزبانی گرمسار خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی «راز نیاز» به میزبانی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، نعمت‌الله قنبری‌نیکدل گفت: جشنواره استانی پوستر نماز با عنوان «راز نیاز»، اسفندماه سال جاری به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر هنرمند می‌تواند سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و تکنیک اجرای اثر نیز برای شرکت در این جشنواره آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از قید کردن مشخصات کامل، آثار خود را حداکثر تا ۱۵ بهمن‌ماه به نشانی ershad.garmsar@gmail.com یا شماره ۰۹۱۹۶۶۷۲۴۴۰ ارسال کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد و در برگزاری این جشنواره، انجمن هنرهای تجسمی، ستاد نماز جمعه و کانون فرهنگی هنری محراب شهرستان گرمسار نیز مشارکت و همکاری دارند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول