اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی: ایرادات ورزشگاه شهدای مس امانت است/ کرمان گزینه دوم میزبانی از دربی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص محل میزبانی دربی کرمان ارائه داد.

مهدی: ایرادات ورزشگاه شهدای مس امانت است/ کرمان گزینه دوم میزبانی از دربی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر باید به میزبانی از گل‌گهر سیرجان بپردازد و به همین خاطر دست اندرکاران ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در تلاش برای رفع اشکالات مطرح شده از سوی سازمان لیگ هستند.

سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا ورزشگاه خانگی مس رفسنجان برای میزبانی از دربی کرمان آماده می‌شود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: مواردی بود که به باشگاه مس رفسنجان اعلام کردیم. اگر این موارد را آماده کنند می‌توانند دربی کرمان را در ورزشگاه شهدای مس برگزار کنند در غیر این صورت خیر. خود باشگاه در مورد اعلام این موارد حق انتشار دارد. ما حفظ امانت می‌کنیم و نمی‌توانیم آن‌ها را اعلام کنیم.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا این ایرادات به گونه‌ای هستند که تا روز 30 آبان آماده شوند، عنوان کرد: بله، دوستان در حال انجام کار هستند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا ایرادات برطرف شود. ایرادات به گونه‌ای نیست که نتوانند ورزشگاه را آماده این بازی کنند اما منوط به اینکه کار انجام بشود.

وی در مورد اینکه اگر ورزشگاه خانگی مس رفسنجان برای دربی کرمان آماده نشود، گزینه بعدی کدام ورزشگاه است گفت: گزینه اصلی ورشگاه شهدای مس رفسنجان است که چمن مصنوعی دارد اما اگر این ورزشگاه آماده نشود، گزینه دوم ورزشگاه شهر کرمان است که چمن طبیعی دارد و دو تیم باید به آنجا بروند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول