اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توضیحات مدیرکل فنی و حرفه‌ای اصفهان درباره سرانجام یک انتصاب

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان پیرامون آخرین حواشی ایجاده در ارتباط با انتصاب یکی از اعضای شورای شهر اصفهان به سمت معاونت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات مدیرکل فنی و حرفه‌ای اصفهان درباره سرانجام یک انتصاب

آرش اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آخرین حواشی ایجاده در ارتباط با انتصاب یکی از اعضای شورای شهر اصفهان به سمت معاونت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اظهار داشت: بعد از انتشار خبر خبرگزاری فارس در ارتباطات با این انتصاب، شائبه‌هایی در این باره پیش آمد و پس از این حواشی، با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مکاتبه کردیم و درباره قانونی بودن صدور این حکم از سازمان استعلام شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: در پاسخ استعلام اعلام شده که ابلاغی که صادر شده از لحاظ قانونی، وجاهتی ندارد و توصیه شد که این ابلاغ لغو شود؛ البته این ابلاغ مربوط به قبل از زمانی بود که خانم روشن به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر انتخاب شود.

 

وی بیان داشت: ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای در تماسی که داشتیم بر این نکته تاکید کرد که با توجه به انتصاب جدید خانم روشن، ابلاغ مجدد برای وی و ایجاد مسؤولیت مناسب و شایسته نیست؛ بنابراین به صورت مکتوب اعلام شد که این ابلاغ وجاهت قانونی ندارد و باید نسبت به لغو وی اقدام شود.

اخوان تصریح کرد: بنده نیز دو روز گذشته طی نامه‌ای این لغو ابلاغ را اعلام کردم؛ البته کماکان خانم روشن رئیس مرکز شماره ۴ شهر اصفهان خواهند بود و ابلاغ معاونت امور پژوهشی وی لغو شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول