اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رئال در غیبت راموس بیشتر ضربه می‌خورد تا بارسا در نبود مسی!

موضوع پوست اندازی در تیم‌های مطرح اروپایی همیشه به یکی از بحث‌های مهم بدل شده است و رئال و بارسا به دوران پس از ستاره‌های خود فکر کنند.

رئال در غیبت راموس بیشتر ضربه می‌خورد تا بارسا در نبود مسی!

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس هنوز با رئال مادرید تمدید نکرده و تابستان 2021 قراردادش با این تیم تمام می‌شود.

از سوی دیگر مسی نیز قصد رفتن از بارسلونا را دارد و او نیز قراردادش در تابستان 2021 به پایان می‌رسد.

البته به نظر می‌رسد هم راموس و هم مسی با تیم‌های خود تمدید می‌کنند. راموس 34 ساله کاپیتان و فرمانده خط دفاعی رئال مادرید است و هر بار در ترکیب نبوده، رئال مادرید ضربه بزرگی خورده است.

مسی نیز به نظر می‌رسد با رفتن بارتومئو در این تیم بماند و با بارسایی‌ها تمدید کند. البته هنوز خبرهایی مبنی بر خرید منچسترسیتی در رسانه‌ها مطرح می‌شود و باید دید چه اتفاقی برای فوق ستاره آرژانتینی رخ خواهد داد.

اما بحثی که در اینجا بسیار اهمیت دارد، نحوه پوست اندازی تیم‌هاست. تیم‌هایی که چند سال با ستاره‌های اصلی خود در قله فوتبال قرار داشتند باید برنامه ریزی کنند که پس از رفتن آنان به مشکل برنخورند.

اکنون بحث رئال و بارسا نیز حول این موضوع می‌چرخد که دوران پسا مسی یا پسا راموس در این تیم‌ها چگونه خواهد بود.

ال چرینگیتو، تلویزیون مشهور اسپانیایی‌ها در برنامه شب گذشته خود به این موضوع پرداخت و رفتن راموس را ضربه مهلک‌تری به رئال نسبت به نبود مسی در بارسلونا دانست.

نبود راموس در رئال مادرید نشان داده که چقدر خط دفاعی زیدان آسیب پذیر است و واران و میلیتائو اصلاً نتوانستند در حد و اندازه‌های کاپیتان بازی کنند.

رئال مادرید در بازی اخیر خود مقابل والنسیا نیز نشان داد چقدر به حضور کاسمیرو نیز وابسته است. البته این وابستگی به اندازه حضور راموس نیست ولی تیم زیدان در نبود هافبک برزیلی خود مقابل والنسیا بسیار متزلزل بود.

در تیم بارسلونا نیز برخی رسانه‌ها از ظهور ستاره‌ای دیگر سخن می گویند. عکس‌های دوران مسی-رونالدینیو با عکس این فاتی و مسی بسیار مقایسه شد. آمارهای فاتی و مسی در 17 سالگی مورد بررسی قرار گرفت و همه اعتقاد دارند که دوران ظهور یک ابرستاره دیگر فرارسیده است.

آنسو فاتی اکنون مصدوم شده و 4 ماه نمی‌تواند برای بارسلونا به میدان برود. او پیش از این به عنصر اصلی تیم لقب گرفته بود و اکنون با 4 گل بهترین گلزن لالیگایی بارسا نام دارد. 

او در هفته‌های ابتدایی بیش از مسی در تیتر رسانه‌ها بود و تمام بحث‌های بارسایی‌ها به درخشش «فاتی» اشاره داشت.

ال چرینگیتو معتقد است بازیکنانی که در بارسلونا کنونی هستند می‌تواند کیفیت بارسلونا در حد معقولی حفظ کنند ولی این اتفاق در رئال مادرید نمی‌افتد و رفتن راموس به مراتب سنگین‌تر از رفتن مسی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول