اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مستطیل سبز و اهالی فوتبال اصفهان «سرهنگ» را بدرقه کردند

صبح امروز پیکر محمود یاوری با حضور جمعی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال اصفهان در ورزشگاه تختی اصفهان تشییع و به سمت جایگاه آرامگاه ابدی‌اش روانه شد.

مستطیل سبز و اهالی فوتبال اصفهان «سرهنگ» را بدرقه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز پیکر محمود یاوری با حضور جمعی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال اصفهان در ورزشگاه تختی اصفهان تشییع و به سمت جایگاه آرامگاه ابدی‌اش روانه شد.

تعداد کثیری از هواداران باشگاه سپاهان با در دست داشتن پرچم‌های این تیم، اسطوره تیم خود را تشییع کردند.

بزرگان و فعالان فوتبال اصفهان همچون عوامل باشگاه سپاهان، عوامل باشگاه ذوب‌آهن، عوامل اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین دیگر چهره‌های شاخص فوتبال اصفهان نیز در این مراسم حضور داشتند.

علی طاهری، رئیس هیأت فوتبال اصفهان، در حاشیه مراسم تشییع پیکر محمود یاوری تشریح کرد: وی نیازی به تعریف و تمجید ندارد، یاوری خدمات شایسته‌ای به فوتبال ایران و اصفهان داشت؛ امیدوارم روح وی شاد بتوانیم یاد این عزیز سفر کرده را زنده نگه داریم.

محمدرضا ساکت نیز اظهار داشت: یاوری مربی پاک‌ دست، توانمند و مدیر فنی ارزنده‌ای بود، وی صرفاً مربی فوتبال نبود و در زمینه اخلاق و انضباط نیز به خوبی نقش خود را ایفا می‌کرد؛ امروز همه جامعه فوتبال ایران و اصفهان نسبت به وی، تکریم کردندو با حضورشان در مراسم خاکسپاری نشان دادند جایگاه وی به چه اندازه رفیع است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: یاوری چهره بزرگی بود که حتما همیشه در یاد و خاطره مجموعه سپاهان خواهند ماند.

محرم نویدکیا، در حاشیه این مراسم با بیان اینکه یاوری اسطوره‌ای تکرار نشدنی بود، افزود: سالیان سال بود که محمود یاوری را می‌شناختم، اکنون از این مصیبت وارده ناراحتم؛ فوتبال ایران و اصفهان یتیم شد.

سرمربی تیم سپاهان افزود: از طرف خودم به تمام دوستداران و خانواده یاوری تسلیت عرض می‌نمایم، رابطه نزدیکی با یاوری داشتم و وی همیشه با شور و شوق خاصی در خصوص فوتبال صحبت می‌کرد.

رحمان رضایی نیز با بیان اینکه در غم از دست دادن استاد خود به سوگ نشسته است، افزود: یاوری شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت، وی جدای از بحث فنی معلم فوق‌العاده‌ای در بحث اخلاق بود، یاوری جدایی از مربی‌گری حکم پدر بر گردن بازیکنان داشت، اکنون تمامی شاگردانش در غم این استاد عزادار هستند.

رسول کربکندی نیز اذعان داشت: واقعا جایگاه امثال یاوری را نمی‌توان در فوتبال کشور پر کرد وی استاد اخلاق بود و همیشه در کارش موفق بود؛ متأسفانه در شرایطی وی به دیدار حق شتافت که نمی‌توانستیم وی را به خوبی و آن چیزی که در حقش بود بدرقه کنیم؛ از تمامی عزیزانی که در این مراسم شرکت کردند کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول