اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیریت جهادی و روحیه ایثار لازمه برون رفت از بحران‌هاست

دبیرکل کنگره ملی شهدای یزد اجرای ۴۰ عنوان برنامه حمایتی و فرهنگی را از جمله اولویت‌های جدی این ستاد در استان دانست و گفت: مدیریت جهادی و روحیه ایثار لازمه برون رفت از بحران‌هاست.

مدیریت جهادی و روحیه ایثار لازمه برون رفت از بحران‌هاست

سردار محمدمهدی فرهنگ‌‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین رسالت مسئولان و دست‌‎اندرکاران در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: حراست از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در گروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی چهار شهید استان یزد، افزود: هدف از برگزاری این کنگره تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان است.

دبیرکل کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد گفت: با توجه به همزمانی دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده با شیوع ویروس کرونا، تصمیم برآن شده تا با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج اداری، نظامی و مردمی خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان را انجام دهیم.

سردار فرهنگ‌دوست تدوین ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، رفاهی، تفریحی، ورزشی، حمایتی و حقوقی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد کنگره شهدای یزد دانست و بیان کرد: برخورداری از روحیه و مدیریت جهادی رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بوده که باید در عصر حاضر نیز مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و بحران‌های مختلف نظیر شیوع کرونا و نابسامانی های اقتصادی را مدیریت کنند.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: تحقق چهار هزار ازدواج، انجام چهار هزار مورد صلح و سازش در پرونده‌های دعاوی به همت بسیج حقوقدانان، انجام چهار هزار مورد ویزیت رایگان توسعه بسیج جامعه پزشکان و تقبل هزینه چهار هزار نسخه داروی مورد نیاز بیماران خاص، از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد است.

وی اهدای چهار هزار جهزیه به زوج‌های نیازمند، تهیه و توزیع چهار هزار بسته کمک معیشتی ویژه نیازمندان و تحت پوشش قرار دادن چهار هزار یتیم از دیگر اقدانات حمایتی کنگره شهدا در استان یزد عنوان کرد و افزود:  ۲۲ کمیته مختلف برای این کنگره تعریف شده که قصد دارند با نام هر شهید ۴۰ خدمت ارزشمند انجام دهند.

سردار فرهنگ دوست با بیان این‌که این یزد امسال برای دومین بار میزبان برگزاری کنگره ملی شهدا است، تصریح کرد: اولین دوره این کنگره ملی در سال ۱۳۸۵ به میزبانی استان یزد برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان اسفند ماه امسال با حضور مقامات کشوری در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول