اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد دادستان گچساران از مصوبات ستاد کرونایی و نشست‌های انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: متاسفانه چند روزی است که نشست‌های انتخاباتی در خانه‌ها برگزار می‌شود که از نظر قانون خلاف است.

انتقاد دادستان گچساران از مصوبات ستاد کرونایی و نشست‌های انتخاباتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچسارن، پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست فرماندار و با حضور دادستان، فرمانده سپاه و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست  حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان  با انتقاد براینکه اکثر مصوبات ستاد کرونا تکراری است، اظهار کرد: ما باید بدانیم که به چه اندازه به این مصوبات  جامه عمل پوشناده‌ایم

وی ادامه داد:بیماری کرونا مسئله جدیدی نیست و  ما باید اعتماد مردم را جلب کنیم  واگر مردم به ما اعتماد کنند بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران با اشاره به اینکه ما بدون همکاری مردم هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم، گفت: متاسفانه چند روزی است که نشست‌های انتخاباتی  در خانه‌ها برگزار می‌شود که از نظر قانون خلاف است.

 ادیبان عنوان کرد: اگر اقدامی می خواهد صورت گیرد از طریق فضای مجازی باشد  و برگزاری نشست ها انتخاباتی در خانه ها با این شرایط بیماری کرونا ممنوع شود.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه بازار برای کنترل  بیماری کرونا 2 هفته تعطیل بوده  اما جایی دیگر مشاهده می‌شود که عده‌ای  برای تفریح در مناطق گردشگری از جمله روستای گناه لری، ذیل و آرو تجمع می‌کنند.

 ادیبان ابراز کرد: ما بازار را تعطیل می کنیم اما مناطق گردشگری پر از جمعیت است که این موضوع با مصوبات ستاد کرونا  تعارض دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران  با اشاره به برگزاری نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بیان کرد: اگر قرار شد که هر چه مصوبات در یاسوج به تصویب برسد چه لزومی دارد که آن مصوبات را اجرایی کنیم ما بایستی بر اساس و متناسب با شهرستان تصمیمات گرفته و مصوبات تصویب شود.

وی ادامه داد: آمار کرونا لحظه به لحظه در فضای مجازی منتشر می شود و این موضوع تازگی ندارد ما باید به رفع مشکلات مردم قدم برداریم .

 ادیبان در ادامه با اشاره به ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی  اصناف خاطرنشان کرد: متاسفانه در یک نانوایی بیش از 30نفر در صف ایستاده بودند که این موضوع خود موجب انتقال بیماری  می‌شود.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطرنشان کرد: ما به جای اینکه نانوایی ها را تعطیل کنیم باید مشتریان را در بین نانوایی ها توزیع کنیم تا از تجمع جلوگیری شود.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول