اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتظار برای انتخابات کشوری که با ما دشمنی آشکار دارد، علاج کار نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: به صلاح کشور نیست که اقتصاد آن وابسته به دلار یا منتظر انتخاب رئیس جمهور کشوری باشد و این دیدگاه‌ نشان می‌دهد افراد ناآگاهی در سیستم اداری کشور مشغول هستند.

انتظار برای انتخابات کشوری که با ما دشمنی آشکار  دارد، علاج کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مسعود خاتمی عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی گلپایگان با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی شهرستان علی رغم مشکلات و سختی‌ها به تولید مشغول هستند، اظهار کرد: برخی مشکلات شهرک‌های صنعتی در شهرستان قابل حل است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اشکال بهداشتی از مراکز لبنی گرفتند که موجب ایجاد مشکل در پروسه‌های تولید شده است در صورتی که قابل اصلاح و نیاز به تعطیلی کارخانه نیست، برخی مسؤولان که عمق جریان کار و تولید را لمس نمی‌کنند و در جهت تولید قدم برنمی‌دارند با این اقدامات به چرخه تولید لطمه وارد می‌سازند.

وی، مشکل عمده واحدهای صنعتی شهرستان را بدهی معوقه به سیستم بانکی و تأمین اجتماعی و دریافت تسهیلات و زمین شهری اعلام و قابل حل دانست و تصریح کرد: اگر جهش تولید را مدنظر قرار دهیم باید به این واحدها برای ایجاد اشتغال کمک شود.

خاتمی با بیان اینکه سیستم اداری و بانکی کشور باید در خدمت تولیدکنندگان  قرار گیرد در غیر این صورت سیستم نظارتی کشور باید برخورد قاطعی انجام دهد، تصریح کرد: اخیراً کارخانه بزرگی که در یکی از شهرستان‌های آذربایجان از سوی سیستم اداری به غلط تعطیل شده بود، با همت قوه قضائیه رفع پلمب و مشغول به کار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: شرط قطع وابستگی به خارج به کارگیری توانمندی‌های داخلی کشور است که با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های داخلی کشور در مقابل تحریم‌های اقتصادی پیروز خواهیم شد.

وی گفت: به صلاح کشور نیست که اقتصاد آن وابسته به دلار یا منتظر انتخاب رئیس جمهور کشوری باشد که از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی آشکاری داشته است و این دیدگاه‌ درونی نشان می‌دهد  افراد ناآگاهی در سیستم اداری کشور مشغول هستند که باید تغییر داده شوند تا کشور از توان داخلی استفاده کند.

به گزارش فارس، نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی از شرکت‌های اصیل، روال محور سامان، تلاشگران، فناوری ذوب، سرساز خودرو، روان فناور و صنعت پژوهان کیا بازدید و از نزدیک در جریان روند کار و مشکلات پیش روی تولید در این شرکت‌ها قرار گرفتند.

 انتهای پیام/63071/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول