اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درودگر: سازمان لیگ نمی‌تواند ضرر کردن باشگاه‌ها را تماشا کند/ با تعطیلی لیگ برتر، تیم‌ملی آسیب می‌بیند

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ فوتسال نمی‌تواند بنشیند و تماشا کند که باشگاه‌ها متضرر شوند.

درودگر: سازمان لیگ نمی‌تواند ضرر کردن باشگاه‌ها را تماشا کند/ با تعطیلی لیگ برتر، تیم‌ملی آسیب می‌بیند

صادق درودگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد عدم شروع لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: درست است شیوع ویروس کرونا کار را برای برگزاری شروع هر ورزشی سخت کرده اما نمی‌توان به خاطر این ویروس ورزش کشور را تعطیل کرد. ما می‌توانیم مثل سایر رشته‌ها، والیبال هندبال و.. لیگ برتر فوتسال را با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی برگزار کنیم.

وی افزود: اساس فوتبال و فوتسال و یا ورزش هر کشوری بستگی به برگزاری لیگ‌های آن ورزش دارد به خصوص اینکه باشگاه‌هایی که در فوتسال فعالیت دارند فقط به خاطر عشق و علاقه به این رشته است. سازمان لیگ نمی‌تواند بنشیند و تماشا کند که باشگاه‌ها متضرر شوند.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: من نمی‌دانم چرا فوتسال را مثل سایر رشته‌های دیگر داخل سالن برگزار نمی‌کنند؟ حتما مشکلاتی از سوی ستاد کرونا مطرح شده است با این حال مسئولان سازمان لیگ می‌توانند با رایزنی از طریق بخش پزشکی فدراسیون فوتبال و رعایت کلیه پروتکل‌ها و با هماهنگی مسئولان مربوطه لیگ را به صورت متمرکز و یا فشرده، در محل باز با کف‌پوش‌های پرتابل در زمین های فضای باز، در استان‌های جنوبی یا به صورت چند منطقه‌ای فوتسال را برگزار کنند. مثلا در تهران و کرج می‌شود در استادیوم‌های بزرگ کشتیرانی، هندبال یا آزادی که فضایی بزرگتر دارند و مشکل کمتر است دیدارها برگزار شود. تماشاگر هم‌ نداریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر لیگ برگزار نشود و یا این وقفه ادامه داشته باشد، مطمئنا تیم ملی ما آسیب می‌بیند و اقتدار فوتسال زیر سوال می‌رود. من نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که بعضی از دوستان می‌گویند اگر لیگ برگزار نشود ما اردوی تیم ملی را برگزار می‌کنیم. مگر می‌شود بدون برگزاری لیگ بازیکنان را وارد شرایط مسابقه کرد؟ سازمان لیگ بهتر است هر چه زودتر تکلیف شروع لیگ را مشخص کند تا همه از سر در گمی در بیایند، باشگاه‌های خصوصی و غیرخصوصی که در فوتسال سرمایه‌گذاری کردند برای دیده شدن در رسانه‌ها به خصوص تلویزیون آمدند. اگر لیگ برگزار نشود انگیزه‌ای ندارند که بخواهند در فوتسال سرمایه گزاری کنند.

درودگر با تاکید بر برگزاری لیگ فوتسال گفت: باز هم تاکید می‌کنم لیگ نباید روی زمین بماند. باشگاه‌ها چندین میلیارد سرمایه‌گذاری کردند و اگر از فوتسال رفتند چگونه می‌توان مجددا آن‌ها را جذب کرد؟ با برگزار نشدن لیگ برتر، تیم ملی و فوتسال آسیب می‌بینند. فوتسال آسیا در حال پیشرفت و سرمایه‌گذاری در این رشته هستند و ما نشسته‌ایم در مورد برگزاری یا عدم برگزاری لیگ تصمیم می‌گیریم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول