اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جهانگیری طی پیامی درگذشت حجت الاسلام فیرحی را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام داوود فیرحی استاد ممتاز و برجسته علوم سیاسی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

جهانگیری طی پیامی درگذشت حجت الاسلام فیرحی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام داوود فیرحی استاد ممتاز و برجسته علوم سیاسی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تأسف انگیز دانشمند فرهیخته و استاد ممتاز و برجسته علوم سیاسی دانشگاه تهران حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر داوود فیرحی ضایعه ای بزرگ برای جامعه علمی کشور است.

مصیبت فقدان این روحانی نواندیش و وارسته که عمر پر برکت خود را صرف توسعه علمی کشور و پژوهشگری در حوزه های علوم سیاسی و اندیشه سیاسی در اسلام نمود و در این مسیر آثار متعدد علمی نیز از خود به یادگار گذاشت، به جامعه دانشگاهی کشور، اساتید و دانشجویان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول