اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

راه اندازی سرویس‌های خدماتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در روبینو و روبیکا

صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با ارائه سرویس‌های معارفی و خدماتی این آستان در دو نرم‌افزار روبیکا و روبینو راه اندازی شد.

راه اندازی سرویس‌های خدماتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در روبینو و روبیکا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با ارائه سرویس‌های معارفی و خدماتی این آستان مقدس در نرم افزارهای روبینو و روبیکا راه اندازی شد.

این سرویس‌ها شامل پخش زنده اینترنتی، حرم گردی مجازی، پیوندهای آسمانی، اطلاع رسانی برنامه‌های آستان، زیارت نیابتی، پرداخت هدایا و نذورات به صورت اینترنتی و سایر خدمات ایجاد شده در پرتال جامع آستان مقدس است.

همچنین درگاه اینترنتی کانال رسمی آستان مقدس با عنوان «سلام ای دختر موسی بن جعفر علیه السلام» همزمان با سالروز ورود حضرت به شهر مقدس قم در ویترین نرم افزار روبیکا قرار گرفته است.

گفتنی است روبینو یک نرم افزار بومی جایگزین اینستاگرام و روبیکا یک نرم افزار جامع دارای شبکه اجتماعی است و نشانی اینترنی صفحه و کانال رسمی آستان مقدس حضرت معصومه در روبینو و روبیکا @astanqom می‌باشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول