اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

علت انباشت زباله در «منطقه یک» ترک کار پیمانکار است/ بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری زباله‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: عمل نکردن پیمانکار منطقه یک به تعهدات خود در قرارداد و ترک کار، سبب انباشت زباله تا زمان جمع‌آوری در این منطقه شد.

علت انباشت زباله در «منطقه یک» ترک کار پیمانکار است/ بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری زباله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری به‌موقع زباله از سطح مناطق شهری بویژه در منطقه یک و سه بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: عمل نکردن پیمانکار منطقه یک به تعهدات خود در قرارداد و ترک کار، سبب انباشت زباله تا زمان جمع‌آوری در این منطقه شد.

وی بیان کرد: پیمانکاران تنظیف حتی پس از پایان قرارداد خود باید تا شش ماه نسبت به جمع آوری زباله در محدوده مورد نظر و تا زمان انتخاب پیمانکار جدید اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه پیمانکار منطقه یک بدلیل داشتن مشکلات مالی خود از ادامه فعالیت منصرف شده بود، گفت: پس از اطلاع از این موضوع سامان بخشیدن به وضعیت این منطقه در دستور کار قرار گرفت و از امکانات سایر مناطق نیز در این بخش استفاده شد.

اسماعیل موحدی نژاد افزود: اکنون با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و نیروی انسانی دیگر مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری بندرعباس جمع آوری زباله در منطقه یک به سرعت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بزودی پیمانکار جدید برای این منطقه مشخص می‌شود و با پیمانکار قبلی نیز بدلیل عمل نکردن به تعهدات خود بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

این مسؤول همچنین اضافه کرد: در منطقه سه و شهرک پیامبر اعظم (ص) که در روزهای گذشته حجم زباله‌های تولیدی شهروندان بالا بود امور جمع آوری با حداکثر فعالیت پیمانکار مربوطه در حال انجام است.

موحدی‌نژاد به شهروندان اطمینان داد که جمع آوری به موقع زباله از سطح مناطق در الویت برنامه‌های خدمات شهری شهرداری بندرعباس قرار دارد و این امر با قوّت انجام می‌شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول