اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتخارآفرینی کودکان جهرمی در مسابقه بین‌المللی نقاشی

کودکان جهرمی که عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم هستند، موفق به دریافت نشان طلا و برنز مسابقه بین المللی دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی شدند.

افتخارآفرینی کودکان جهرمی در مسابقه بین‌المللی نقاشی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم گفت: مسابقه بین ‌المللی نقاشی کودکان دست ‌های پاک، نجات ‌بخش زندگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

اعظم رنجبر با اشاره به اینکه در این مسابقه از کودکان خواسته شده بود اهمیت بهداشت دست ‌ها را به صورت یک نقاشی نشان دهند، افزود: اصالت آثار، هماهنگی با دنیای آشنای کودکان، توجه ویژه به ایده‌پردازی در آثار، خلاقیت و استفاده مناسب از لوازم نقاشی و ارتباط نقاشی از مهمترین ملاک های داوری این مسابقه بوده است.

وی با اشاره به برتری کودکان عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم در این مسابقه، عنوان کرد:‌ پس از داوری آثار،‌ محمد امین جایمند و فائزه وحیدی نیز هر دو از مرکز شماره یک کانون پرورش کودکان و نوجوانان جهرم موفق به کسب نشان طلا این دوره از مسابقات شدند.

رنجبر عنوان کرد:‌ ریحانه اقناعی و ستاره صادقی نیز دیگر اعضای کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم بودند که نشان برنز این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم بیان کرد: از هزار و ۷۰۰ اثر ارسالی به این مسابقه، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول