اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژهای عمرانی محرومیت زدایی آبادان کلنگ زنی شد

آیین کلنگ زنی پروژه‌های بزرگ عمرانی و محرومیت‌زدایی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص) و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

پروژهای عمرانی محرومیت زدایی آبادان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  امشب در آئین کلنگ زنی پروژه اصلاح، بهسازی و زیررسازی معابر مناطق محروم شهری آبادان، اظهار کرد:  آبادان شهری است که برای همه ما به عنوان شهر خاطره هاست شهر خاطره های مقاومت؛ مردم عزیز این دیار در کنار فرزندان پاسدار و بسیجی شان در سال‌های دور مقاومت کردند و این خط را پایدار و عزتمند حفظ کردند و خون پاسداران انقلاب با خون عشایر و مردم منطقه در هم آمیخته و این سرزمین برای ما سر زمین مقدس است .

وی افزود: ما در این شهر بوی امام حسین (ع) و مظلومیت را استشمام می‌کنیم شیعیان امیرالمومنین اهل بیت عصمت و طهارت همه مظلوم بودند.

 فرمانده قرارگاه خاتم با اشاره به اینکه شیعیان همواره با مظلومیت این راه پر نور را دنبال کردند و امروز هم ما شاهد این هستیم که صحنه دیگری بعد از آن همه ایثارگری و مقاومت در این شهر مقدس در حال رقم خوردن است، گفت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی در کنار شما مردم بودند باید در دوران سازندگی و دوران خدمت رسانی در کنار شما باشیم قرارگاه خاتم این افتخار را دارد که در سراسر کشور عزیزمان امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه استان‌های کشور نقش‌آفرینی کند.

سردار محمد گفت: قرارگاه خاتم مفتخر است که سازندگی میهن عزیزمان را بدون وابستگی به خارجی‌ها در برنامه و دستور کار خود قرار داده و الحمدالله توانسته است یک عزت آفرینی و اقتدار برای کشور به ارمغان بیاورد و این را با تکیه بر جوانان و نیروهای مستعد بومی در هر منطقه در حال رقم خوردن است .

وی با اشاره به مگا پروژه های بزرگ مثل ستاره خلیج فارس، پارس جنوبی تا کوچکترین پروژه های روستایی و محرومیت زدایی خانه های بهداشت، پروژه هایی مثل ابرسانی غیزانیه، گفت: افتخار داریم که خدمتگزاری کنیم و ارزش کارهایی که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است چه بسا بیشتر است .

فرمانده سپاه سازندگی خاتم عنوان کرد: کارهای اثر گذار و بزرگی که در کشور در حال انجام است شاید مردم احساس مستقیمی از بهره آن نداشته باشند مانند پروژه‌های ستاره خلیج فارس که عزت ملی است اما دشمن را در تحریم بنزین ناکام و چرخه اقتصاد کشور را مستقل کرد.

محمد گفت: شاید انجام پروژه کوچکی در مناطقی که مستقیماً با مردم در ارتباط باشد اثرگذاری بیشتری با زندگی و روان مردم داشته باشد همه عزیزان. وخدمتگذاران تلاش می‌کنند این حلاوت فعالیت ها بر کام مردم بنشیند اما شاهد آن هستیم که در جای جای کشور عزیزمان محرومیت‌ها بسیار منابع محدود و نیازها فراوان است.

 

قرمانده قرارگاه خاتم اظهار کرد : در آبادان طی تفاهمنامه با سازمان منطقه آزاد اروند، امیدوار شدیم که با روحیه ایشان و تیمشان بتوانیم در اینجا اثرگذار باشیم و خدمت کنیم و هیچ ابایی نداریم که بگویند امروز قرارگاه خاتم برای اجرای عملیات آبرسانی ؛ آسفالت، معابر و خیابان ها به اینجا آمده است این باعث عزت و افتخارست. 

فرمانده قرارگاه خاتم بیان کرد :برای این تفاهمنامه ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده که در فاز اول به مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد تهاتری بتوانیم گرهی را از امورات مردم این شهر بگشاییم.

وی در پایان گفت: پیرو  تفاهم نامه سازمان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عملیات اصلاح و ساماندهی بخشی از معابر شهر آبادان اهداف اصلی پروژه می باشد؛ اجرای زیرسازی و روسازی آسفالت در مناطق فاز ۱ و ۴ ذوالفقاری اصلاح شبکه فاضلاب و احداث پیاده رو و اجرای زیرسازی و روسازی آسفالت در مناطق ۲ و ۴ امیرآباد و منطقه الوانیه اجرا می‌شود؛ امیدواریم سرعت و تلاشمان را بالا ببریم و به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها در مناطق محروم شهر و توسعه عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه و خدمات شهری در مناطق مذکور باشیم.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول