اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رد پیشنهاد رشوه 644 میلیونی عامل افیونی توسط پلیس وظیفه‌شناس

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه 644 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد .

رد پیشنهاد رشوه 644 میلیونی عامل افیونی توسط پلیس وظیفه‌شناس

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه ۶۴۴ میلیون ریالی مامور وظیفه‌شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ مرزن آباد شهرستان چالوس در عملیات پلیسی متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر صنعتی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: با کشف موادمخدر شیشه متهم برای فرار از دست قانون و عدالت به ماموران پلیس حین انجام وظیفه، پیشنهاد رشوه شامل ( یک قطعه سکه پارسیان، سکه طلا یک گرمی، انگشتر طلا ) و همچنین برادر متهم ۲ هزار دلار وجه نقد جمعا به ارزش ۶۴۴ میلیون ریال را داده که ماموران با صحت عمل و رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و پس از تشکیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان به اتهام پرداخت رشوه با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی و برای دیگر جرایم ارتکابی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول