اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

پاک آیین: به تأسیس نهاد نمایندگی مدیران مسئول پای بندم

پدرام پاک آیین کاندیدای انتخابات مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: بر عهدی که با مدیران همه رسانه ها برای تأسیس نهاد نمایندگی مدیران مسئول بسته ام، پایبند خواهم ماند.

پاک آیین: به تأسیس نهاد نمایندگی مدیران مسئول پای بندم

به گزارش خبرگزاری فارس، پدرام پاک آیین، نامزد نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات که  در انتخابات ۲۰ آبان  موفق به کسب ۱۰۳۰ رای معادل ۴۵ درصد کل آرای ماخوذه شد، در پیامی از مدیران رسانه  بابت مشارکت متعهدانه در دور نخست این انتخابات صنفی تشکر  و بر عهد خود با آنها برای تشکیل نهاد نمایندگی مدیران مسئول قدردانی کرد. متن پیام پاک آیین به این شرح است:

از  عنایت و مشارکت متعهدانه شما مدیران گرانقدر رسانه که به عنوان نخبه ترین صنف کشور،  نصابی بالا را در دور نخست انتخابات نماینده مدیران مسئول رقم زدید، خاضعانه سپاسگزارم. این انتخابات، آینه عزت و منزلت گنجینه متنوع و تماشایی رسانه های خودساخته و نجیب است. بر عهدی که با مدیران همه رسانه های بی حامی به ویژه مطبوعات و پایگاه های خبری استانی و شهرستانی  برای تأسیس نهاد نمایندگی مدیران مسئول بسته ام، پایبند خواهم ماند تا اثبات کنم که ارزش نماینده به اتصال دائمی با موکلان  فرزانه و گرامی  خویش است‌.

همچنین  از عزیزانی که خود، نامزد بودند و ایثارگرانه با اعلام انصراف، این کمترین را شرمسار لطف خود کردند،  تشکر می کنم.
به گزارش فارس، هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ۲۰ آبان‌ماه جاری و مطابق دو دوره گذشته به صورت الکترونیکی برگزار و با توجه به حد نصاب نرسیدن آراء به دور دوم کشیده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول