اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دولت جوان نسخه نجات‌بخش کشور است

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دولت جوان و پرتحرک و خلاق، نسخه نجات بخش کشور برای عبور از مشکلات و مسائل اقتصادی و اجتماعی است.

دولت جوان نسخه نجات‌بخش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، جواد بیژنی عصر امروز در گفت وگوی زنده تصویری با عنوان تحلیل سیاست‌های امروز دنیا به میزبانی بسیج دانشجویی پیام نور مرکز میناب، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجو ضمن آگاهی از مسائل سیاسی باید قدرت تحلیل‌های ساده را داشته باشد، اظهار کرد: زاویه دید خود را باید اصلاح کنیم و نباید نسبت به مسائل سیاسی دچار افراط و تفریط شویم بلکه به عنوان یک بسیجی باید دیدگاه قوی‌تری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مطالعه و مفهوم دقیق حوادث تاریخی از کلیدی‌ترین عوامل تقویت قوه تحلیل مسائل سیاسی است.

کارشناس مسائل سیاسی استان یادآور شد: دستگیری امام خمینی رحمة الله علیه در شامگاه چهاردهم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ سبب شد تا مردم با فهم درست و دقیق این حادثه جان خود را فدای ایشان کنند.

‌بیژنی با تاکید بر اینکه دشمنان با دستگیری امام خمینی رحمت الله علیه به دنبال ضربه زدن به حرکت انقلابی ملت ایران بودند، اضافه کرد: راهبرد و سیاست‌های آمریکا و غرب همیشه ثابت است و لیکن تاکتیک‌های متفاوتی را استفاده می‌کنند در واقع دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همیشه متحدالقول هستند.

‌وی با اشاره به مسائل موجود در کشور تصریح کرد: در زمینه‌های علم و فناوری به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم اما در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، عملکردها ضعیف است.

‌معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باتکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی حل می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امور و مسائل کشور باید به دست جوانان انقلابی سپرده شود چون روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

‌بیژنی با بیان اینکه جوان یعنی فردی که با پشتکار و تلاش‌های بی‌وقفه شبانه روزی خواهان ایجاد تغییرات مثبت جامعه است، تاکید کرد: دولت جوان نسخه نجات بخش کشور و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور نیز هست.

‌وی در پاسخ به این سوال که عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با سران کشورهای حوزه خلیج فارس چه تاثیری بر کشور ما دارد، گفت: معامله قرن یک طرح آمریکایی و بر اساس منافع آمریکا و به تبع این رژیم منحوس اسرائیل تنظیم شده و ترامپ با پشتیبانی اسرائیل در صدد بود آن را در جهان اسلام اجرا کند.

‌معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه تبیین و روشنگری از اساسی ترین کارهاست، خاطرنشان کرد: دانشجویان در ابتدا باید با اجرای برنامه های سیر مطالعاتی نسبت به حوادث کشور و جهان اسلام آگاهی لازم و کسب کنند و سپس به روشنگری در بین مردم بپردازند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول