اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

محدودیت‌های کرونایی در «نیویورک» از بیم شیوع موج دوم کرونا

فرماندار نیویورک از اعمال برخی محدودیت‌های کرونایی از جمله بسته شدن کلیه رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی برای مقابله با شیوع موج دوم کرونا در این ایالت خبر داد.

محدودیت‌های کرونایی در «نیویورک» از بیم شیوع موج دوم کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه آمریکا با بیشترین آمار مرگ و میر و ابتلای به کرونا در صدر کشورهای جهان ایستاده، فرماندار ایالت نیویورک از اعمال مقررات تازه برای مهار شیوع موج دوم کرونا خبر داد.

«آندرو کومو» فرماندار نیویورک چهارشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که کلیه رستوران‌ها، باشگاه‌های شبانه و سالن‌های ورزشی از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی تعطیل خواهند بود. فرماندار ایالت نیو‌یورک همچنین از محدودیت در برگزاری تجمعات بیش از ۱۰ نفر خبر داد.

ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۵۳۲ هزار و ۱۸۰ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکنیز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۳۶۷ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۳۹ هزار و ۶۱۸ نفر افزایش یافت. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۱۳۲ هزار و ۲۰۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۰ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۵۴ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا تاحدودی کاهش داشته ولی تعداد قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور افزایش داشته است. وبگاه «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا را ۱۰ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۸۴ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۴۵ هزار و ۷۹۹ نفر گزارش کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول