اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نامه بسیج دانشجویی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رفتارهایی در تضاد مصوبات ستاد کرونا

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم ‌پزشکی یاسوج در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی رفتارهای خلاف مصوبات ستاد کرونا توسط مدیران و دستگاه‌ها سخن به میان آورده است.

نامه بسیج دانشجویی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رفتارهایی در تضاد مصوبات ستاد کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بسیج دانشجویی دانشگاه علوم ‌پزشکی یاسوج در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: جناب آقای دکتر کلانتری؛ استاندار و رئیس محترم ستاد مبارزه با کرونای استان نظر به وضعیت فعلی استان، با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی دو هفته ای اصناف پرخطر، عدم تجمع بیش از ۵ نفر در اماکن عمومی و دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده ستاد برای مقابله با ویروس کرونا، در چنین شرایطی برگزاری جلسات غیرضروری معارفه مسئولین استانی آن هم به شکل حضوری امری نامعقول است.

در این نامه آمده است: مطمئنا علاوه بر آنکه اینگونه جلسات تبعات سوئی برای وضعیت فعلی کرونا در استان خواهد داشت، خود باعث فرهنگ سازی غلط در اذهان عمومی خواهد شد؛ چرا که مسئولین به عنوان صف اوّل خدمت، خود باید الگو و نمونه ی مردم باشند.

بدیهی است افکار عمومی، بیش و پیش از همه، بهبود یا وخیم تر شدن شرایط کرونا را به حساب ستاد مبارزه با کرونا می گذارد و از ضعف یا قوت مدیریت بحران شما سخن به میان می آورند. 

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: لازم به ذکر است که اگر این تجمعات رویه شود، برابرتر بودن مسئولین در برابر قانون را به ذهن متبادر می سازد، لذا اگر قرار است مسئولین بی توجه به اضطرار اعلامی ستاد، گاه و بیگاه و در جای جای استان، سنت تودیع و معارفه را بصورت پر شور برگزار کنند، بهتر است رودربایستی را کنار بگذارید و کسب و کارهای مردم و محدودیت های مختلف مترتب بر آن را پایان دهید.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول