اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی ۲ کارخانه نوآوری در سمنان و شاهرود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از راه‌اندازی دو کارخانه نوآوری در شهرستان‌های سمنان و شاهرود خبر داد.

راه‌اندازی ۲ کارخانه نوآوری در سمنان و شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین در جلسه ویدئوکنفرانسی راه‌اندازی کارخانه‌های فناوری و نوآوری در شهرستان‌های سمنان و شاهرود اظهار کرد: راه‌اندازی دو کارخانه نوآوری در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، مطالبه اصلی و جدی نهاد ریاست جمهوری و استانداری سمنان است.

او گفت: با راه‌اندازی کارخانه نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها در یک مکان مشخص گرد هم جمع‌آوری شده و به‌صورت هدفمندتر به فعالیت می‌پردازند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان اضافه کرد: با راه‌اندازی این کارخانه‌ها، می‌توان از ظرفیت جوانان و نخبگان در راستای برطرف نمودن مشکلات زیرساختی و نرم‌افزاری در استان استفاده کرد.

سعدالدین اضافه کرد: تأمین مکان برای استقرار و راه‌اندازی این کارخانه‌ها در دو شهرستان در استان انجام شده و تجهیز نیز توسط معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

مشکل ساختمان کارخانه‌های فناوری سمنان و شاهرود رفع شود

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان هم گفت: مشکل ساختمان کارخانه فناوری و نوآوری شهرستان‌های سمنان و شاهرود با پیگیری مستمر مسؤولان شهرستانی تا هفته آینده رفع شود.

او افزود: شهرستان‌های سمنان و شاهرود با توجه به ظرفیت‌های موجود برای راه‌اندازی کارخانه فناوری و نوآوری پیشگام باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در بستر فضای مجازی در کشور شتاب گرفته است و توجه به فناوری و نوآوری در عرصه فناوری‌های نو می‌تواند توسعه استان سمنان را شتاب بخشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: کارخانه فناوری و نوآوری می‌تواند کسب‌وکارهای نوین را شتاب بخشد و پارک‌های علم و فناوری در توسعه استارت‌آپ‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

منصوری ادامه داد: ورود بخش خصوصی در ادامه روند کار این کارخانه‌ها تأثیرگذار است و شهرستان‌های سمنان و شاهرود پیگیری‌های ویژه‌ای در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول