اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قطع برق شهر زنجان، طبق برنامه و در راستای هشدار به کسبه انجام شد

فرماندار زنجان به قطعی برق عصر روز گذشته در هسته مرکزی شهر اشاره و با رد قطعی برق به دلیل خرابی و اتصال گفت: قطعی برق در راستای ارائه هشدار به کسبه‌ای بوده که از تعطیلی‌های اعلامی اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

قطع برق شهر زنجان، طبق برنامه و در راستای هشدار به کسبه انجام شد

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قطع برق در مرکز شهر زنجان در عصر روز چهارشنبه اظهار کرد: بر خلاف گفته روابط عمومی شرکت برق، این قطعی در راستای ارائه هشدار به کسبه بوده است.

فرماندار زنجان به قطع دو مرحله‌ای برق در عصر روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: این اقدام بر اساس دستور ستاد مبارزه با کرونا بوده و قبلا هم ابلاغ شده بود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی انجام شده برای هشدار کردن در مورد لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا گفت: قطع برق عصر روز گذشته یک برنامه از پیش اعلام شده بوده است که از قبل به اتحادیه‌ها اعلام شده بود.

عسگری ادامه داد: قطع برق عصر روز گذشته را هدفمند و بر اساس برنامه قبلی، هشداری به کسبه دانست که از تعطیلی‌های اعلام شده، اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

شایان ذکر است، شب گذشته روابط عمومی شرکت برق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، علت قطعی در مرکز شهر زنجان را اتصال اعلام کرده بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول