اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تبدیل وضعیت نیروها اولویت شهرداری سنندج است/21 نیرو با سهمیه معلولین تبدیل وضعیت شدند

شهردار سنندج گفت:21 نفر از نیروهای با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری سنندج تبدیل وضعیت شدند.

تبدیل وضعیت نیروها اولویت شهرداری سنندج است/21 نیرو با سهمیه معلولین تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌الله صیدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کردستان اظهار داشت: منابع مالی و منابع انسانی دو فاکتور مهم هر سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن سازمان است. 
وی بیان کرد: استفاده صحیح و بهینه از منابع انسانی باعث می‌شود که آن سازمان در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان تاثیر گذار باشد. 
وی گفت: اولویت شغلی کارکنان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از برنامه‌های شهرداری در این دوره بحث ارتقاء امنیت شغلی کارکنان و تبدیل وضعیت آنها بوده است. 

صیدی عنوان کرد: ساختار شهرداری‌ها به گونه‌ای است که انواع قراردادهای شغلی در آن با کارکنان منعقد شده و بسیاری از همکاران از این نوع قراردادها و تفاوت در پرداخت حقوق و دستمزد گلایه‌مند هستند. 

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره نه تنها یک نفر در شهرداری سنندج استخدام نشده بلکه بیش از 170 نفر ار کارکنان بازنشسته شدند و گام مهمی در جهت چابک‌سازی بدنه انسانی شهرداری برداشته شد. 
صیدی افزود: برخی از نیروهای شهرداری دارای قرارداد حجم کار مشخص (ساعتی) بودند که با پیگیری مستمر و حمایت اعضای شورای شهر توانستیم تمامی نیروهای با حجم کار مشخص را به نیروی شرکتی تبدیل وضعیت دهیم. 

وی اعلام کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای با حجم کار مشخص هیچ تفاوتی قائل نشدیم و 21 نفر از کارکنان خدوم، از نیروهای تحت پوشش بهزستی با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری بودند که خوشبختانه این افراد هم تبدیل وضعیت شدند. 

شهردار سنندج اعلام کرد: این شهرداری بعنوان نخستین شهرداری در کشور تمامی مدارک و مستندات لازم جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به سازمان شهرداری‌ها را ارسال نموده و منتظر ابلاغ این سازمان برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول