اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فلاحی‌راد: در افتخاراتم فقط مدال المپیک را ندارم/رنجبرپور تکواندو آذربایجان شرقی را متحول کرده است

فلاحی‌راد از مربیان تکواندو آذربایجان‌شرقی و میانه بیشترین شاگرد در سال‌های اخیر به تیم ملی را داده است.

فلاحی‌راد: در افتخاراتم فقط مدال المپیک را ندارم/رنجبرپور تکواندو آذربایجان شرقی را متحول کرده است

حسن فلاحی‌راد مربی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تکواندو را از سال ۶۹ زیرنظر استاد فرهنگ اطهری شروع کردم، از اول اردیبهشت سال۷۴ اقدام به تاسیس باشگاه خودم کردم سال ۸۰ کارت مربیگری گرفتم از سال ۸۳ به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان برگزیده شدم سابقه همکاری با ۵ سرمربی تیم ملی را دارا هستم.

وی گفت: چندین بار برترین مربی مسابقات کشوری و یک بار بهترین مربی باشگاه‌های آسیا شده‌ام.نفرات زیادی را به تیم‌های ملی در تمام رده‌ها معرفی کرده‌ام که حاصل آن کسب مدال‌های بی‌شماری در سطح جهان، آسیا و بازیهای آسیایی، جام جهانی، نوجوانان جهان، نونهالان جهان و دهها تورنمنت‌های مختلف می‌باشد و فقط در کارنامه خودم طلای المپیک کم دارم که ان‌شاالله هاشم حسینی این افتخار را هم کسب خواهد کرد.

این مربی سازنده تکواندو کشور گفت: وضع تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در رده‌های پایین رو به بهبود است‌، اما در رده بزرگسالان هنوز به کار بیشتر نیاز داریم.

وی در مورد پیشرفت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان مدیر خوبی است و تکواندو آذربایجان شرقی را متحول کرده و در  4 سال گذشته امکانات خوبی را برای هیات تکواندو استان فراهم کرد و من خودم خیلی دوستش دارم و ان‌شاالله به کمک هم به حق واقعی خودمان برسیم.

فلاحی‌راد که شاگردان زیادی به تیم ملی تحویل داده است، افزود: شیرین‌ترین خاطره‌ام کسب مدال طلا المپیک توسط میرهاشم حسینی سال آینده در توکیو خواهد بود.

وی در مورد تلخ‌ترین خاطره‌اش گفت: تلخ ترین خاطره‌ام با اینکه 3 نفر از‌ شاگردانم به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شدند، اما امکان حضورم من در این مسابقات فراهم نشد  و در همین رقابت‌ها شاگردانم‌ 2 طلا و یک نقره کسب کردند و شاید با حضور من هر 3 نفر طلا می‌گرفتند.

انتهای پیام/60017/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول