اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تسهیلات قرض الحسنه برای طرح‌های فرهنگی هنری پرداخت می‌شود

رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از محل اعتبارات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 97 و 98 تسهیلات قرض الحسنه برای مراکز فرهنگی و هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه‌‍ای و فن آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال پرداخت می‌شود.

تسهیلات قرض الحسنه برای طرح‌های فرهنگی هنری پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهدی یونسی اظهار کرد: تسهیلات تبصره 18، به منظور توسعه و رونق کسب و کارهای فرهنگی براساس تفاهم نامه‌ای که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صندوق کارآفرین امید صورت گرفته قابل پرداخت به متقاضیان است.

رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات مدنظر به طرح‌های مراکز فرهنگی، هنری، سینمایی، قرآنی، فن آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتال و امور مطبوعاتی پرداخت و اطلاع رسانی براساس شیوه نامه‌های ابلاغی معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهد شد.

وی افزود : متقاضیان می توانند به سامانه تحفه https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه و با توجه به رسته فعالیت در موارد ذکر شده برای ثبت نام اقدام و کاربرگ مدنظر را تکمیل و مستندات لازم را بارگذاری کنند.

یونسی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام و سایر موارد می‌‌توانند به قسمت رابطین صندوق کارآفرینی امید در معاونت‌های تخصصی وزارت متبوع با شماره تماس‌های اعلام شده در سامانه تماس حاصل و رفع مشکل کنند.

طبق گفته رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، متقاضیانی که در سامانه ثبت نام شان کامل باشد بررسی و تصویب طرح‌ها طبق شیوه نامه تا سقف یک میلیارد ریال به عهده کارگروه استانی و مبالغ بالاتر بر عهده کارگروه ملی است. 

وی ادامه داد: براساس شیوه نامه دوره تنفس حداکثر 6ماه و شروع آن پس از پرداخت تسهیلات و مدت باز پرداخت برای طرح‌های حمایتی ایجادی و توسعه‌ای با احتساب 6 ماه دوره تنفس حداکثر60 ماه و تسهیلات سرمایه‌ای درگردش 36 ماهه و بدون دوره تنفس است و سایر مقررات و قوانین برای پرداخت طبق شیوه نامه صندوق کارآفرین امید خواهد بود.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول