اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وقف کتابخانه 3 هزار جلدی برای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقف 3 هزار جلد کتاب نفیس مذهبی به حوزه، گفت: بعد از فوت حجت الاسلام حسن عرفان، خانواده ایشان تصمیم گرفتند کتابخانه شخصی این استاد برجسته را به حوزه استان اهدا کنند.

وقف کتابخانه 3 هزار جلدی برای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به وقف 3 هزار جلد کتاب نفیس مذهبی به حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از فوت حجت الاسلام حسن عرفان که از اساتید حوزه بود، خانواده ایشان تصمیم گرفتند کتابخانه شخصی این استاد برجسته را به حوزه استان اهدا کنند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کتابخانه بیش از 3 هزار جلد کتب مرجع و نفیس در زمینه‌های علوم قرآنی، علوم حدیث، ادبیات عرب، کلام اسلامی، فقه اسلامی و دیگر منابع مربوط به حوزه دین می‌باشد، که از این پس در اختیار طلاب استان قرار می‌گیرد.

احمدی در معرفی حجت‌الاسلام حسن عرفان، بیان کرد: وی از سخنرانان به نام و شناخته شده می‌باشد که در رشته معانی بیان و بدیع  صاحب نظر و دارای آثار ارزشمندی همچون کتاب کرانه‌ها در چند جلد، ترجمه و شرح جواهر البلاغه می‌باشند؛ همچنین آن مرحوم چندین پایان‌نامه را مشاوره و یا استاد راهنما بوده‌اند که در زمینه تالیفات  بیش از 14 اثر از خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: مرحوم استاد عرفان در زمان حیات خویش به دعوت امام جمعه شهرکرد، مکرراً به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود و مردم، علماء و طلاب استان از وجود ایشان بهره‌ها برده‌اند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول